Belföld

Új kereskedelmi igazgató a Central Médiacsoportnál

Idén november 23-tól Vági Róbert látja el a Central cégcsoport kereskedelmi igazgatói feladatait. Az újonnan kinevezett felső vezető a tavaly leköszönt Steff József feladatait veszi át.

Vági Róbert idén augusztusban csatlakozott a Central Médiacsoporthoz digitális csoportvezetői munkakörben. Személyében tapasztalt vezető kerül a cégcsoport kereskedelmi igazgatói posztjára. A szakember ezt megelőzően az Origónál dolgozott értékesítési csoportvezető, majd értékesítési vezetői munkakörben.

A Central Médiacsoport stratégiája 2018-tól az erős márkáink piaci pozíciójának továbbépítéséről és az adatvezérelt fejlesztésekről szól. A tudatos adatstratégia egyaránt vonatkozik a kiadványaink termékfejlesztésére és a hirdetői piac még jobb kiszolgálására. Vági Róbert személyében olyan kereskedelmi vezetőre találtunk, aki innovatív és erős ügyfélfókuszú szemléletével tovább tudja fejleszteni az értékesítési igazgatóságot

– nyilatkozta a szervezeti változások kapcsán Mészáros Kinga, a Central Médiacsoport vezérigazgatója.

Bár mostanában mindenki különleges, átmeneti időszakként jellemzi a hazai hirdetési piac működését, valójában ez a piac soha nem volt állandó. Nem csak a médiapiaci szereplők listája, a felhasználói igények, vagy a hirdetői elvárások, de maguk a szerepek is hosszú idő óta folyamatos átalakulásban vannak. Ami szembetűnő, az inkább ennek az átalakulásnak az üteme és hosszú távra nehezen jósolható iránya. A Central Médiacsoport kiadványai számára a dinamikusan változó piaci körülmények között a legizgalmasabb kihívás épp az, hogy az irányokat és trendeket diktálva mi tudatosan formáljuk a szektor jövőjét

–mondta el Vági Róbert.

A jelenlegi szervezeti változással egy időben saját döntése alapján távozik a cégcsoporttól Rusvai Richárd digitális értékesítési igazgató. Rusvai Richárd 2018 végéig látja el jelenlegi feladatait.

A cégcsoport nevében szeretném megköszönni Rusvai Richárd munkáját, akinek digitális értékesítési igazgatóként fontos szerepe volt a Central Médiacsoport piaci pozíciójának erősítésében, ez a piaci helyzet pedig jó alapot biztosít az előttünk álló további fejlesztésekhez. Jövőbeni munkájához sok sikert kívánunk.

–mondta Mészáros Kinga.

A Central Médiacsoport új kereskedelmi igazgatója változatlan működési struktúrában veszi át az értékesítési igazgatóság vezetését, összefogva ezzel a nyomtatott magazin, digitális értékesítés és programmatic sales csapatok munkáját.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik