Belföld

Gyorsan nő a CHERRISK közössége (x)

Már 1400-an kötöttek CHERRISK biztosítást az UNIQA-nál.

Még csak néhány hete érhetők el a CHERRISK formabontó biztosítási termékei, de túlszárnyalva minden előzetes várakozást már ezernél is több ügyfelet vonzottak az UNIQA-hoz. A siker titkáról, a CHERRISK különlegességeiről és a közösségről, amelyet maga körül formál Kurtisz Krisztián vezérigazgatóval beszélgettünk.

Erős rajtot vett a CHERRISK a biztosítási piacon. Hol tartanak jelenleg az értékesítések?

Szeptember 17-én indultak a CHERRISK lakás-, élet, utas és casco biztosításai, és mára 1100 körül alakul a megkötött szerződések száma. Minket is meglepett ez a siker, és jelentősen meghaladtuk vele a rövid távú céljainkat. Olyannyira, hogy biztosak vagyunk benne, hogy a CHERRISK az UNIQA életében komoly szerephez jut majd a jövőben. Valójában ez a jelenre is igaz, hiszen már most jelentős részét teszik ki a teljes UNIQA értékesítéseknek a CHERRISK kötések.

Minek köszönheti ezt a népszerűséget a CHERRISK?

Egyfelől nagyon könnyen, gyorsan köthetők meg ezek a biztosítások. Másrészt a biztosítás megkötésével egy olyan közösséghez csatlakozik az ügyfél, amelynek tagjai gondoskodnak egymás biztonságáról, és különféle közösségi jótékonysági akciókban vesznek részt. Harmadrészt az ügyintézést maguk az ügyfelek végzik – például a szerződéskötés, a kárrendezés és egyéb adminisztráció nem közvetítőkön keresztül zajlik, hanem webes felületen a virtuális asszisztensünk, Emma segítségével. Ez számunkra megtakarítást jelent, amit részben az árban érvényesítsük, részben pedig a szolgáltatások minőségének emelésére fordítunk. Végül a negyedik ok, hogy az utasbiztosítást kivéve, havi díjas rendszerben működik mindegyik biztosításunk, akárcsak, mint a korcsoport körében rendkívül népszerű Spotify vagy Netflix, így mindenki szabadon dönthet arról, hogy mennyi ideig kívánja igénybe venni a szolgáltatást, és nem kell elköteleződnie egy vagy több évre.

Fotó: Kurtisz Krisztián, UNIQA és CHERRISK

Hogyan gondoskodik a CHERRISK közösség a tagjairól?

Folyamatosan tájékoztatást adunk ennek a közösségnek arról, hogy az adott időszakban milyen biztonsági kockázatokkal kell számolniuk, és mivel csökkenthetik azokat – például egy kvíz játék során edukáljuk ügyfeleinket az otthon gyakran előforduló balesetekről, és tippeket adunk azok elkerülésére. Aki ezt a kockázatcsökkentő játékot megoldja, virtuális cseresznyéket kap, amiket felhasználhat számos célra – többek között a következő havi díja csökkentésére, vagy a korábban megszavazott közösségi célokra is fordíthatja, például egy játszótér biztonságosabbá tételére, vagy arra, hogy ágyakat korszerűsítsünk a gyermekkórház koraszülött osztályán. Vagyis, ha a CHERRISK közösség egy tagja csökkenti a kockázatait, azzal nem csak a saját javát szolgálja, hanem másokkal is jót tehet.

A közösség maga is dönthet a jótékonysági célokról, amelyet támogathat?

Azokat a közösségi célokat, amelyekre a cseresznyék fordíthatók, első körben híres személyiségek határozták meg, de a későbbiekben már a közösség tagjai adnak javaslatokat, és megszavazzák, hogy a javaslatok közül melyek kerüljenek be a célok közé.

A CHERRISK újszerűsége nem csak az ügyfelek elismerését vívta ki, hanem a szakmáét is, amely az E-Banking Summit & Awards Insurtech of the Year díj odaítélésével jutalmazta az UNIQA-t. Melyek voltak azok az újítások, amit ilyen nagyra értékelt a zsűri a CHERRISK kapcsán?

Magyarországon és Európában ez az első olyan biztosítási platform, amely az alapokhoz visszanyúlva az elejétől a végéig újragondolta a biztosítást egyszerre több termék esetében is.  Szám szerint négy termékkel tettük ezt meg: a lakás-, baleset-, utas- és casco biztosítással, és igyekeztünk az ügyfelek számára valamennyi esetben nagyon könnyen átlátható és megköthető terméket létrehozni. Ebben a tekintetben újító és formabontó a CHERRISK, és úgy tudom, ezt értékelte benne a díj bírálóbizottsága is.

A jövőben várhatók még a CHERRISK kapcsán újabb fejlesztések és újítások?

A célunk, hogy évente kétszer rukkoljunk elő új ötletekkel, amelyeket kifejezetten a közösség igényeinek megfelelően alakítunk ki, tehát folyamatosan reagálunk majd az ő visszajelzéseikre is. Legközelebb jövő tavasszal vagy kora nyáron jön el ennek az ideje, de erről egyelőre még nem árulhatok el többet.

A novemberi hónapra nézve milyen hasznos tanácsot adna a CHERRISK közösség tagjainak?

Az autóbiztosítás kapcsán a legaktuálisabb teendő a gumik cseréje, mert ezzel nagy mértékeben lehet csökkenteni a baleseti kockázatokat. Ugyanakkor közeledik Mindenszentek napja és az adventi ünnepkör is, amikor gyakran gyújtunk gyertyát és mécseseket. Évről-évre fordulnak elő ilyen és ehhez hasonló figyelmetlenségből adódó tűzesetek, ezért fontos, hogy fokozottan ügyeljünk arra, hogy hol helyezzük el a gyertyát, és arról is gondoskodjunk, hogy ne maradjon ez a nyílt láng őrizet nélkül akkor, ha lakásban, vagy gyúlékony tárgyak közélében ég.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik