Belföld

Tombor-cég értékesíti az ATV reklámidejét

Az Atmediával kötött megállapodást az ATV: 2019. januártól a tévés sales house értékesíti a kábelterjesztésű országos csatorna televíziós és online reklámfelületeit – tudatta közleményben az Atmedia.

A 24.hu megkérdezte az döntésről Németh Szilárdot. Az ATV vezérigazgatója azt mondta, a televízió az utóbbi időben mind fontosabb szereplőjévé vált a piacnak, így a legnagyobb reklámértékesítő cégek számára is érdekes lett.  A tárgyalások után a tévé végül a Tombor András, illetve kisebb részben Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó Atmediát választotta. Az ATV direktora erre azzal reagált, hogy szakmai döntés született, az egyeztetések alkalmával egyetlen politikussal sem találkoztak, és azt várja, hogy a megállapodásnak köszönhetően jelentősen nőnek majd az ATV reklámbevételei. Arra a felvetésre, hogy nem zavarja-e a Mészáros-érdekeltség, így felelt:

Ez a cég számos televíziós csatorna reklámidejét értékesíti. És nem hiszem, hogy Mészáros Lőrincnek van köze Miki egérhez attól, hogy az Atmedia adja el a Cartoon Network reklámidejét.

A 24.hu úgy értesült, hogy az RTL Magyarország kizárólagos tulajdonában lévő reklámértékesítő cég,  az R-Time Magyarország és az Atmedia egyaránt tett ajánlatot az utóbbi években az ATV-nek. Németh Szilárd ezt megerősítette, és azt mondta: most jött el az ideje, hogy továbblépjenek.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik