Belföld

„Hogy mi van?” – Bolgár György a kirúgásáról

Farkas György
Farkas György

újságíró. 2018. 09. 25. 07:36

Az újságíró szerint a 168 Óra főszerkesztője nem szakmai alapon döntött, magyarázata „ócska kifogás”.

A Független Hírügynökségnek Bolgár György azt mondja, neki nem jelezte korábban soha a 168 Óra főszerkesztője, hogy rovata kifáradt. Neki most megírták, hogy többé ne írjon, de szakmai okokról nem tud, mert csak egy szűkszavú emailben közölték vele elbocsájtását, ami fájó, hiszen ő ott volt a hetilap születésénél,

amikor Tóth Ákos és kollégái még messze nem voltak a lap környékén.

Szerinte a főszerkesztő magyarázata „ócska kifogás”, szakmai és anyagi okai rovata megszűntetésnek aligha lehettek,

inkább a tulajdonosnak lehetnek egyéb szempontjai.

Inkább az lehet a magyarázat, hogy a tulajdonost, a Köves Slomó zsidó szervezetéhez (EMIH) köthető céget zavarta a rovat, illetve a Sorsok házáról készített interjúi a Klubrádióban. Bolgár György szerint ott csak kisebbségi tulajdonos a Köves Slomóhoz köthető cég, a műsorokba nincs beleszólása, még megvan a műsora.

De az, hogy holnap mi lesz, azt nem tudom.

Már bármi megtörténhet, olyan dolgok esnek meg, amit korábban elképzelni sem tudott – mondja a műsorvezető, aki szerint Orbán Viktor érdeke is az lenne, ha legalább mutatóba maradna néhány független média. A kormányfő viszont közvetlenül, vagy közvetve meg akarja szerezni a formálisan ellenzéki médiumokat is, hogy aztán hatalma szolgálatára kényszerít.

Orbán Viktor mintha elhatározta volna, hogy övé lesz minden hatalom, és ebben eddig mintha senki nem tudná őt megakadályozni…

Kiemelt kép: Youtube

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.