Belföld

Nulla forint számlaegyenleget láttak az MKB ügyfelei

Rendszerfrissítés okozhatta a problémát.

Több MKB-ügyfél is arról tájékoztatta kedden este a 24.hu szerkesztőségét, hogy a banknál vezetett minden számlájuk egyenlege lenullázódott, vagyis nem volt látható a rajtuk lévő összeg.

Az MKB NetBANKár oldalán a következő üzenet volt olvasható:

Rendszerünket pillanatnyilag frissítjük! Kérjük látogasson vissza később. A karbantartás várható befejezési ideje: 2018.09.04 23:00:00

Este fél 11 után az ügyfelek egyenlegei elkezdtek helyreállni.

Az Index megkeresésére a bank munkatársai jelezték: mindenkinek megvan a pénze, de a hiba elhárításához várhatóan az egész netbankot le kell kapcsolniuk rövid időre.

Korábban egyébként már volt probléma az egyenlegekkel, az MKB netbank-rendszerének megújítása körül.

Az MKB netbanknál nem minden az, aminek látszik
A tranzakciós sms-ek mintha kicsit be lennének rúgva, és az aktuális egyenleg továbbra sem látszik.

Kerestük az MKB Bankot, hogy megtudjuk, mikor állhat helyre a probléma, érinti-e ez azokat, akik kártyával szeretnének fizetni vagy pénzt felvenni, és van-e teendőjük az ügyfeleknek. Ha kapunk választ, közöljük. (Fotó: MTVA bizományosi / Jászai Csaba)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik