Belföld

Orbán Ráhel közeléből irányíthatják a magyar divatipart

Orbán Ráhelnek és családjának személyes jó ismerőse került a magyar divatipar élére – olvasható a csütörtökön megjelenő HVG-ben. 

A kormány összesen 2 milliárd forintot irányzott elő a magyar divat- és dizájnipar fejlesztésével kapcsolatos feladatok ellátására, a projektet pedig a Magyar Turisztikai Ügynökségen (MTÜ) belül létrehozott Divatipari Marketing Igazgatóságra bízta. Ennek élére került Bata-Jakab Zsófia.

A HVG azt írja, hogy a korábban a Mercedes-Benz nevét is viselő Budapest Central European Fashion Week nevű rangos divatipari seregszemle teljes rendezőgárdáját is lecserélték, helyére pedig a miniszterelnök lányának baráti körébe tartozó szakmai irányítók kerültek.

Az MTÜ divatiparért felelős vezetője nemrég arról beszélt, hogy az ügynökség által készített új imázsfilmben hangsúlyos szerepet kaptak magyar divattervezők termékei, egy korábbi kormányhatározatban ennek a filmnek a leforgatását jelölték meg az átfogó turisztikai reform első lépéseként. A turisztikai országmárka kidolgozásakor, amelyre 1,9 milliárd forintot kapott az ügynökség, Orbán Ráhel volt az egyik tanácsadó.

Kiemelt kép: Orbán Ráhel (középen) és férje, Tiborcz István (jobbra fent) a parlamentben, 24.hu/Marjai János

Ajánlott videó

Olvasói sztorik