Belföld
Fotó: Marjai János / 24.hu

Orbán Ráhel közeléből irányíthatják a magyar divatipart

D. Kovács Ildikó
D. Kovács Ildikó

újságíró. 2018. 05. 30. 16:14

Orbán Ráhelnek és családjának személyes jó ismerőse került a magyar divatipar élére – olvasható a csütörtökön megjelenő HVG-ben. 

A kormány összesen 2 milliárd forintot irányzott elő a magyar divat- és dizájnipar fejlesztésével kapcsolatos feladatok ellátására, a projektet pedig a Magyar Turisztikai Ügynökségen (MTÜ) belül létrehozott Divatipari Marketing Igazgatóságra bízta. Ennek élére került Bata-Jakab Zsófia.

A HVG azt írja, hogy a korábban a Mercedes-Benz nevét is viselő Budapest Central European Fashion Week nevű rangos divatipari seregszemle teljes rendezőgárdáját is lecserélték, helyére pedig a miniszterelnök lányának baráti körébe tartozó szakmai irányítók kerültek.

Az MTÜ divatiparért felelős vezetője nemrég arról beszélt, hogy az ügynökség által készített új imázsfilmben hangsúlyos szerepet kaptak magyar divattervezők termékei, egy korábbi kormányhatározatban ennek a filmnek a leforgatását jelölték meg az átfogó turisztikai reform első lépéseként. A turisztikai országmárka kidolgozásakor, amelyre 1,9 milliárd forintot kapott az ügynökség, Orbán Ráhel volt az egyik tanácsadó.

Kiemelt kép: Orbán Ráhel (középen) és férje, Tiborcz István (jobbra fent) a parlamentben, 24.hu/Marjai János

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Gyula, 2012. január 19.
A gyulai Pándy Kálmán Megyei Kórház egyik munkatársa egy beteg sugárkezelését készíti elő az onkológiai osztályon. A kórház - holtversenyben a Debreceni Egyetem Orvos- és Egészségtudományi Centrum Idegsebészeti Klinikájával - második helyen végzett a HáziPatika.com által meghirdetett Az év kórháza szavazáson.
MTI Fotó: Rosta Tibor
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.