Belföld

Jogerős, hazugság volt a Fidesz sorosozása

Farkas György
Farkas György

újságíró. 2018. 04. 17. 13:47

A DK újabb pert nyert a Magyar Idők ellen, Vágó István pedig feljelentette a közmédiát.

A párt sajtóirodája tudatta, az állampárti sajtó Magyar Idők „nevű ága” azt hazudta tavaly novemberben, hogy Niedermüller Péter, a DK alelnöke és EP-képviselője Soros Györgytől kapott pénzt.

A DK szerint az aljas hazugságot azért találta ki a Fidesz, hogy megtarthassa hatalmát és lopott vagyonát, ami most bizonyosodott a bíróságon, a Fővárosi Ítélőtábla helyben hagyta a Fővárosi Törvényszék elsőfokú ítéletét.

Immár jogerős, hogy a Fidesz és pártsajtója az egész országnak hazudott a sorosozással. A DK szerint ideig-óráig lehet hazugságban tartani egy népet, de az ébredés fájdalmas lesz azoknak, akik hazugságokra építették hatalmukat.

Feljelentette a közmédiát Vágó István

A Demokratikus Koalíció szerint az MTVA a kampányban hazugságokat és álhíreket terjesztett, ami így kimerítette a választás rendje elleni, illetve a hivatali visszaélés bűncselekmény tényállását.

Vágó István, a DK politikusa szerint ez onnan tudható, amit a The Guardian című brit lapnak névtelenül nyilatkoztak az MTVA munkatársai.

A Guardianben tálaltak ki a közmédia dolgozói
Több nyilatkozó elismerte a közvetlen kormányzati befolyást, és azt is, hogy nyilvánvalóan hazudtak.

Vágó István ugyanakkor nem számít arra, hogy Polt Péter legfőbb ügyész nyomozást indítana.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.