Belföld

Két hónap alatt négymilliárdot vert el a miniszterelnökség reklámkampányra

Decemberben és januárban hat nagy reklámkampányt rendelt a Miniszterelnöki Kabinetiroda összesen 4 milliárd forint értékben, írja az Átlátszó.

  • Ebből a legdrágább a Stop Soros kampány volt, amire rögtön az elején 2,46 milliárdért rendeltek hirdetéseket.
  • Emellett elment 252 millió a nyugdíjasok karácsonyi utalványának,
  • bő 355 millió egy parlamenti határozat,
  • és 676 millió a kormány eredményeinek reklámozására.

Az adatokért 17.600 forintot kért a laptól a Kabinetiroda, de az egyik iratot kétszer is olvashatatlanul küldte el. Tavaly egyébként 12 milliárd forintot sorosozott el a Miniszterelnöki Kabinetiroda.

Ajánlott videó mutasd mind

Mérő László: Úgy döntöttünk, hogy elhisszük a történetet a vírusról

Még ha csak vaklárma is a magyarországi koronavírus-járvány, akkor is rengeteg haszna van a védekezésnek, állítja Mérő László matematikus, pszichológus. A professzor lapunknak arról is beszélt, hogy Orbán szélkakas, és 2022-ben megbukik, de szó volt a távozó indexesek előtt álló lehetőségekről is.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.