Belföld

Elképesztő hazugságokat terjesztett a köztévé Vona Gáborról

24.hu
24.hu

2018. 02. 26. 07:44

Megint hazudott az MTVA, szúrta ki a 444.  A hirado.hu-n közzétett helyreigazítás szerint valótlanul állították, hogy

Vona Gábor korábban titokban Jemenben járt, és ott egy Szaddam Husszein által is pénzelt párt kongresszusán mondott beszédet.Nem mondtak igazat akkor sem, amikor azt állították, hogy Vona Gábor a Jobbik Magyarországért Mozgalom nevében korábban titkos együttműködési szerződést kötött Iránnal.

A valóság ezzel szemben az, hogy Vona Gábor 2002-ben, a Jobbik Magyarországért Mozgalom megalakulása előtt, még egyetemistaként egy ifjúsági konferencián vett részt Jemenben, amelynek a finanszírozásában Szaddam Husszein nem vett részt. Ezt olyannyira nem titokban tette, hogy erről még az általa írt, 2011-ben „Született augusztus 20-án” címmel megjelent könyvében is beszámolt. Iránnal pedig soha nem írt semmilyen szerződést.

A köztévének nemrég azért kellett helyreigazítást tennie, mert azt terjesztették, hogy Hadházy Ákos LMP-s politikusa rendszeresen tanácskozást folytat Simicska Ádámmal, Simicska Lajos fiával a Jobbikkal történő együttműködésről. Ez sem volt igaz.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

2018.12.07. Semmelweis Budapest Award.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.