Belföld
Országgyűlés 2014 - A Hajléktalankérdés a politikában - A Political Capital konferenciája

A Tények azt állítja, Juhász Péter bántalmazta a feleségét

24.hu
24.hu

2018. 02. 11. 20:42

Először a Bors írt arról, hogy Juhász Péter, az Együtt elnöke a gyermekelhelyezési periratok szerint egy lakásba zárta és bántalmazta a volt feleségét. Juhász később egy blogposztban válaszolt, ahol tagadta a Bors állításait, és fényképeket, valamint videókat rakott fel, hogy ezt bizonyítsa. 

Az Indexnek Juhász azt mondta, valóban volt tettlegesség, de nem ő támadott, hanem őt támadták egy egyórás, durva dulakodás alatt.

Most a Tények közölt egy riportot, amelyben azt állították, megszerezték a periratokat, és ebből közöltek részleteket. Az Origon előre megszellőztetett anyagban a periratból ezek az állítólagos részletek hangzanak el:

A peres felek közötti kapcsolat már jóval az elköltözést megelőzően megromlott, felperes gyakorlatilag éveken keresztül élt az alperes verbális bántalmazása, érzelmi zsarolása, valamint folyamatos pszichés elnyomása alatt, amihez még egy nagyfokú anyagi bizonytalanság is társult.

Valamint:

Amikor karácsonyra hazajöttem – Juhász Péter 2 napra bezárt a lakásában, azzal az indokkal, hogy meg kell beszélnünk az életüket, melyek során begyógyszerezett, sőt tettleg is súlyosan bántalmazott is, amikor és nem tudtam/akartam neki elszámolni az időmmel, illetve nem voltam neki hajlandó rátenni a kezemet az ujjlenyomat-olvasóval működő telefonra.

És

48 kg voltam, lenyomott a kanapéra és rám térdelt és megütött, már akkor feldagadt. Aztán nyugatót és altatót adott, és még egy éjszakát ott töltöttem. Menstruáltam, ruhástul bőgtem, térdig véres voltam…nem tudtam felkelni.

Az Origo azt is leírta a Tények alapján, hogy a gyerekek tetvesek lettek Juhásznál, és hogy előttük kábítószerezett. Juhász volt élettársát a Bors cikke után mi is megkerestük. Arra voltunk kíváncsiak,

  • Igazak-e a cikkben foglalt állítások?
  • A cikk hitelesen számol be a periratokról?
  • Kommentálja-e a cikket bárhogyan?
  • Tud-e arról, hogy a per iratanyaga, amennyiben valós, hogyan került a Bors birtokába?

De nem kaptunk választ.

Juhász Péter a posztban közölte azt is, hogy

Büntetőeljárást, sajtóhelyreigazítási pert, és polgári peres eljárásokat is indítok azokkal a kormánypropagandistákkal szemben, akik terjesztik ezeket a hazugságokat.

hozzátéve, hogy

Nem vagyok bántalmazó, nem igazak a lejárató cikkben felhozott állítások. Egy személyes jogvitából csinálnak most politikai célú lejáratást ellenem, és vádolnak közben hazugságokkal.

Az Index mintájára viszont nekünk is érdemes közölnünk, hogy ezeket a jogvitákat már csak a gyerekek érdekében is érdemes nagyon óvatosan kezelni. Juhász elismerte az Indexnek a tettlegességet, de a per még folyamatban van. Az is okot ad az óvatosságra, hogy az ügy majdnem egy éves, de csak most, közvetlenül a kampányban került elő a kormánysajtóban, ahol eddig csak olyan cikkek jelentek meg, amelyekben nem kérdezték meg Juhász Pétert, viszont minden vele szembeni állítást minősítésekkel és jelzőkkel közöltek.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Budapest, 2012. február 7.
A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülõtér 2B terminálja, ahol „bud:terminal 2b” feliratot helyeztek el. A Budapest Airport megújult arculatának megfelelõ jelzések nemzetközileg is könnyen értelmezhetõek, mert a magyar fõváros repülõterének IATA (International Air Transport Association, a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség) kódja: BUD. Ez a hárombetûs reptéri kód szerepel a feladott poggyászok címkéjén, a repülõjegyen és a beszállókártyán is.
MTI Fotó: Földi Imre
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.