Belföld

Félmilliárdot költenek az I. világháborús emlékévre Schmidt Máriáék

A Schmidt Mária által vezetett Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítvány nettó 500 millió forintos megbízást adott a New Land Media Kft.-nek és a Lounge Design Kft.-nek – szúrta ki az EU-s közbeszerzési értesítő május 10-i számában az Átlátszó Blog.  A tendert egyetlen ajánlattevőként nyerte a két cég, mindkettő Balásy Gyula érdekeltsége.

A Lounge Design neve 2015-ben lett közismert, amikor kiderült, hogy ők készítették a migránsellenes, “Ha Magyarországra jössz” feliratú kék plakátokat. Sőt: a “Magyarország jobban teljesít” szlogenű kampány arculatát is a Lounge Design tervezte és gyártotta.

A tájékoztatás szerint a két cég feladata lesz

Az Első Világháború centenáriumi ünnepségsorozatának keretében megvalósuló programok koordinálása és megvalósítása. Az ünnepségsorozat részeként megvalósuló kiállítás-sorozatot az elvárások szerint már 2017. első negyedévében a társadalom széles köre számára elérhetővé és megismerhetővé kell tenni különös tekintettel a megyei-, országos napilapokban, heti, kétheti és havi lapokban, közterületi hirdetési felületeken és on-line hirdetési felületeken, erre tekintettel a jelen közbeszerzés tárgya szerinti média szolgáltatásoknak és kommunikációnak, kiemelten az „Új világ született – Európai testvérháború 1914-1918”- média-megjelenés tekintetében.”

Ajánlott videó

Olvasói sztorik