Belföld

Ki sem adott CÖF-közleményre hivatkozva sorosozott a TV2

24.hu
24.hu

2017. 04. 18. 16:11

A „húsvéti ünnepekre tekintettel” csak nekik küldték el a „Soros-médiabirodalom támadásáról” szóló szösszenetet.
Korábban a témában:

Ki sem adta nyilvánosan a CÖF azt a közleményt, amelyre hivatkozva a TV2 a hétvégén több szerkesztőséget – így a 24.hu-t, a hvg.hu-t, a 444-et, az RTL Klubot és a Magyar Nemzetet is – többek közt arról kérdezte, hogyan befolyásolja Soros György a munkájukat, és hány munkatársuk végzett a „Soros-egyetemen”, ami alatt a kormány a Közép-európai Egyetemet (CEU) érti.

Alig pár órával az után, hogy a kérdéseket elküldték, a Tényekben „Támad a Soros médiabirodalom” címmel sugároztak riportot, amelyben ugyancsak a CÖF-közleményre hivatkoztak. Ez azonban nem került ki sem a szervezet honlapjára, sem az érintett szerkesztőségekhez nem juttatták el, de még az MTI Országos Sajtószolgálaton keresztül sem tették közzé.

A hvg.hu megkereste a kormánybarát szervezetet, amelynek munkatársa először telefonon próbált segíteni nekik, de ő sem találta meg a közzétételt. Végül a portál írásbeli megkeresésére közölte a CÖF, hogy közleményüket a TV2 emailben kapta meg, „a húsvéti ünnepekre tekintettel”, illetve mert a Tények „többször foglalkozott Soros György magyarországi tevékenységével”.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

JERUSALEM, ISRAEL - DECEMBER 11:  Protesters burn a poster of U.S. President Donald Trump in front of the Damascus Gate at the entrance to the Old City on December 11, 2017 in Jerusalem, Israel. In an already divided city, U.S. President Donald Trump pushed relations in the city to breaking point after making the announcement to recognize Jerusalem as Israel's capital.  (Photo by Chris McGrath/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.