Belföld

Orosz állami propagandatévének Soros Györgyözött a kormányszóvivő és a Fidesz-alelnök

A Rosszija 1 orosz állami tévécsatorna készített tényfeltárónak közel sem nevezhető riportot Soros Györgyről, írja a hvg.hu. A videóban a volt szovjet befolyási övezetben elterjedt Soros-jelenségről volt szó, Macedónia és Magyarország szerepelt benne.

Az oroszok beszéltek Ásotthalom jobbikos polgármesterével, Toroczkai Lászlóval is, ő azt mondta, hogy a határt illegálisan átlépőknél olyan papírokat találtak, amikben Soros által pénzelt civil szervezetek adnak tanácsokat, hogyan tudják félrevezetni a hatóságokat.

Később Kovács kormányszóvivő azt mondja:

Az antidemokratikus kormányellenes törekvéseknek, különösen az úgynevezett nem kormányzati szervezetek részéről, semmi közük az igazi demokráciához.

Gulyás Gergely pedig azt, hogy:

Soros célja a neki nem tetsző kormányok meggyengítése.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.