Belföld

Csekély 900 millióból fogja reklámozni az Olimpiát a Fradi vezére

A Media Insight Kft. és a Humán Telex Kft. közös ajánlattevőként nyerte a Budapest 2024 Zrt. közbeszerzését, így ez a két cég fogja népszerűsíteni fél éven keresztül a budapesti olimpiát. A Humán Telex egyik tulajdonosa Orosz Pál, a Fradi vezérigazgatója – írta az Átlátszó.

Ennek keretében a két cég fél éven keresztül nettó 700 millió forintért fogja népszerűsíteni a budapesti olimpiát.

A megbízás 3 hónappal és nettó 200 millió forinttal meghosszabbítható, vagyis a reklámkampány teljes keretösszege 900 millió forint.

A Media Insight Kft. tulajdonosa az Ogilvy Group Zrt.-n keresztül az amerikai Ogilvy & Mather Worlddwide LLC.

A Humán Telex Kft. tulajdonosai Orosz Pál, Soproni István Róbert, Dömötör György Róbert és Hajnal Tamás.

Orosz Pál igazgatósági tagja a Ferencvárosi Torna Club tulajdonában lévő Fradiváros Zrt.-nek, és cégjegyzésre jogosult tagja a szintén az FTC tulajdonában lévő FTC Zrt.-nek.

Bár Orosz – akinek édesapja a Ferencváros legendás labdarúgója volt – csak Kubatov Gáborral közösen írhat alá a cég nevében, 2011 óta őt nevezik a Fradi Zrt. vezérigazgatójának.

Januárban a MOB két közbeszerzését is a Human Telex Kft. nyerte, a feladat akkor is a budapesti olimpia népszerűsítése volt.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik