Belföld

A kalandok szerelmese

A negyedik generációs CR-V számos újítást hordoz, ilyen például a vadonatúj dízelmotor, ami a – szintén vadonatúj – kilencfokozatú automatikus váltóval társítva a világ egyik legjobb teljesítmény/károsanyag-kibocsátás arányára lehet büszke.

A modellfrissítés hozadékaként ultramodern menetbiztonsági eszközök teljes sora jutott szerephez a CR-V-ben, ugyanakkor fejlettebb lett a futómű, az utastérben pedig alacsonyabb a zaj, kisebb a vibráció és kevésbé érződnek az úthibák. Mindez természetesen a vezetési élményt is magasabb szintre emeli. A CR-V nem egyszerű SUV, ez az első modell a Honda fejlett és sportos járműveinek új generációjából, ami egyértelműen mutatja, hogy a márka tervezés és technika terén egyaránt az élen jár, s személyautói valódi segítséget nyújtanak a tulajdonosoknak.

Az új megjelenésű CR-V erősebb dízelmotorral kapható, az erőátvitelek választékában pedig új, kilencfokozatú automatikus váltó is szerepel. A négykerékhajtású kivitel 1,6 literes i-DTEC erőforrása az Earth Dreams Technology motorcsalád tagja, kiemelkedő, 160 lóerős teljesítménye dacára szén-dioxid-kibocsátása rendkívül alacsony. Hogy a vezető a lehető leghatékonyabban használhassa ki a motor teljesítményét, a Honda kifejlesztett egy kilencfokozatú automatikus váltót. Ezzel társítva az új, 160 lóerős 1.6 i-DTEC erőforrás teljesítmény/károsanyag-kibocsátása a világ egyik legjobbja.

2015 Honda CR-V
2015 Honda CR-V

A CR-V innovatív megoldásai között ott találjuk a 60/40 arányban osztott hátsó üléseket is. Elég egyetlen kart meghúzni, és a máris padlószintbe kerülnek a támlák, a tulajdonos pedig óriási, síkpadlós rakodótérbe pakolhatja a csomagokat. Ha a hátsó ülés alaphelyzetben van, 589 liternyi poggyász fér a csomagtartóba, míg döntött támlákkal 1648 liter a szállítókapacitás.

További információk!

Ajánlott videó

Olvasói sztorik