Belföld
AppleMark

81 milliárdért reklámozta magát a kormány

24.hu
24.hu

2016. 01. 04. 18:21

Rogán szerint a Gyurcsány-Bajnai kormányok ennél többet költöttek erre a célra.

2010 és 2014 között 81 milliárd forintot fordított a kormány az állami hirdetésekre – derült ki Rogán Antal válaszából, melyet a DK-s Varju László kérdésére adott. A miniszter jelezte: a 2006 és 2010 közti ciklusban az állam 84 milliárdot költött reklámra, ami 3 milliárd forinttal több, mint az utána következő ciklusban.

Rogán szerint a hirdetésekre azért van szükség, hogy tájékoztassák az állampolgárokat a mindennapi életüket meghatározó aktuális intézkedésekről, így a családi adókedvezményekről, a rezsicsökkentésről és a bevándorlás kérdéséről. Kitért arra is, hogy a baloldali kormányok „gyakran keverték össze a pártkommunikációt a kormányzati kommunikációval” és példaként említett egy 2008-as, Gyurcsány Ferenc által a Népszabadságban megjelentetett, 4,5 milliós hirdetést, melyet fele részben a kormány, fele részben az MSZP állt.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Reka Bucsi speaks to the audience after being awarded the Audi Short Film Award during the awards ceremony of the 68th edition of the Berlinale film festival on February 24, 2018 in Berlin. / AFP PHOTO / Tobias SCHWARZ
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.