Belföld
Soros György illegitim kitiltásokkal gáncsolja a magyar demokratikus diktatúra szárba szökkenését (Array)

Soros Györgynek nem fáj a foga az Origóra

Medvegy Gábor
Medvegy Gábor

hírszerkesztő. 2015. 08. 12. 21:19

A jobboldal mumusa és befektetési alapkezelője nem folytat tárgyalásokat a hírportál megvásárlásáról.

Kedden felröppent a hír, hogy Soros György is kinézte magának az eladósorban lévő Origo-birodalmat. Egyes értesülések szerint ő áll a Brit Media Befektetési Kft. mögött, ami pályázik a hírportálra és öt százalékos részesedést vett a Klubrádióban, valamint megveheti a 168 óra hetilap többségi tulajdonrészét.

A HVG ugyanakkor most arról számolt be, hogy a Soros Fund Management LLC, a befektető alapkezelő cége közleményében azt írta: Soros nem veszi meg az Origót, valamint sem neki, sem a cége által kezelt alapoknak nincs közvetlen tulajdoni érdekeltsége a Brit Media Kft-ben. A belgiumi bejegyzésű cég jó táptalajt ad a pletykákra, mert keveset lehet róla tudni – vezetője az egykor a TV2-nél is dolgozó Megyeri András Jonatán. A céget a Köves Slomó rabbi fémjelezte Egységes Magyarországi Izraelita Hitközséghez is kötik, Köves viszont balról rendszeresen megkapja a „fideszes” jelzőt, miután a politika helyett igyekszik a hitéletre koncentrálni.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Cegléd, 2011. augusztus 14.
A ceglédi Toldy Ferenc Kórház-Rendelőintézet.
MTI Fotó: H. Szabó Sándor
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.