Belföld
plakát (Array)

Rogán szomszédja mindkét állami plakátkampánnyal nagyot szakíthatott

Horváth Balázs
Horváth Balázs

hírszerkesztő. 2015. 07. 21. 09:36

A pályáztatás nélküli kiválasztás során a bevándorlásos plakátok után a reformosokat is a HG 360 Reklámügynökség Kft. szállíthatja. Ez utóbbit 600 millió forint keretösszegben – írja a Világgazdaság.

A 300 millió forintos keretösszegű bevándorlós plakátkampány kifutása után már kikerült A magyar reformok működnek szlogenű kormányhirdetés, amelyre a kabinet legfeljebb nettó 600 millió forintot költhet el – derül ki a Világgazdaságból.

A hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárást a törvény akkor teszi lehetővé ha „az ajánlatkérő által előre nem látható okból előállt rendkívüli sürgősség miatt a nyílt, a meghívásos vagy a hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos eljárásra előírt határidők nem lennének betarthatóak”.

A plakátfoglalással kapcsolatos koordinációt itt is a HG 360 Reklámügynökség Kft., a kreatívokat pedig a Lounge Design Kft. készítette.

A 2011-ben alapított, hárommillió forint jegyzett tőkéjű HG 360 Reklámügynökség Kft. tulajdonosa a Epicure Events Kft., amely pedig a szintén hárommillió forintos jegyzett tőkéjű 2008-as alapítású Hamu és Gyémánt Kft. tulajdonában áll, és a cégbírósági adatok szerint mindkét cég ügyvezetője Csetényi Csaba, akit az utóbbi időben a sajtóban Rogán Antal Fidesz-frakcióvezető szomszédjaként emlegettek. A cégcsoport 2008 óta különböző közbeszerzési pályázatok győztese.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.