Belföld

És akkor Zsigó Róbert lezárta a dinnyekampányt

Dübörög a nemzeti dinnyeprogram.

Lezárult a magyar dinnye népszerűsítését célzó négyhetes kampány – jelentette be Zsigó Róbert, a Földművelésügyi Minisztérium élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára Zánkán. A kampány révén húsz százalékkal nőtt a gyümölcs magyarországi fogyasztása.

Zsigó kijelentette: a kampány célja az volt, hogy minél több friss magyar dinnye kerüljön a vásárlók asztalára, ami azért is fontos, mert a nemzeti dinnyeprogram beindulása, 2011 óta 11 ezer család él dinnyetermesztésből. Ők évente 220-240 ezer tonnát termelnek, helyzetük nagymértékben a hazai fogyasztástól függ.

Ajánlott videó

Az operatív törzs pénteki tájékoztatóján az is elhangzott, hogy sem az iskolákban, sem az óvodákban nem lesz gyermekfelügyelet, amíg be kell zárniuk. Müller Cecília drasztikus emelkedésről és rémisztő adatokról beszélt.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.