Belföld

És akkor Zsigó Róbert lezárta a dinnyekampányt

Dübörög a nemzeti dinnyeprogram.

Lezárult a magyar dinnye népszerűsítését célzó négyhetes kampány – jelentette be Zsigó Róbert, a Földművelésügyi Minisztérium élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára Zánkán. A kampány révén húsz százalékkal nőtt a gyümölcs magyarországi fogyasztása.

Zsigó kijelentette: a kampány célja az volt, hogy minél több friss magyar dinnye kerüljön a vásárlók asztalára, ami azért is fontos, mert a nemzeti dinnyeprogram beindulása, 2011 óta 11 ezer család él dinnyetermesztésből. Ők évente 220-240 ezer tonnát termelnek, helyzetük nagymértékben a hazai fogyasztástól függ.

Vedd kézbe a 24.hu legemlékezetesebb tartalmait!
Izgalmas arcok, kihagyhatatlan történetek
Keresd az újságárusoknál, vagy rendeld meg az mc.hu/riporter oldalon!
Megrendelem

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.