Belföld
Magyarország újra jobban teljesít (Array)

600 millió forintot költ arra a kormány, hogy ön is megtudja, milyen jó most

Medvegy Gábor
Medvegy Gábor

újságíró. 2015. 07. 08. 11:39

Plakátokon teszik nyilvánvalóvá, hogy a magyar reformok működnek.

Tájékoztató kampányt indít a kormány, hogy nyilvánvalóvá tegye, a magyar reformok működnek és Magyarország jól döntött, amikor 2010-ben saját utat választott – mondta Kovács Zoltán kormányszóvivő szerdai budapesti sajtótájékoztatóján.

A kampány a következő napokban kezdődik és szeptember végéig tart. Egyebek mellett család- és adópolitikai intézkedéseket akarnak bemutatni plakátokon, a sajtóban és az interneten. A „tájékoztató kampányra” 600 milliós keretösszeg áll rendelkezésre – mondta Kovács.

“Kovács Zoltán nemmel felelt arra a kérdésre, hogy a mostani tájékoztató kampány a Kétfarkú Kutya Párt plakátjaira adott válasz-e” – áll az MTI tudósításában.

 

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

(Original Caption) Supporting the U.S. Army northern area command's March of Dimes is Private Nick Clooney, brother of singer Rosemary Clooney. He is a disc jockey for the Armed Forces network "Platter Parade," broadcast yearly in support of the campaign to raise funds for the fight against infantile paralysis.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.