Belföld
Kozteve(1)(960x640).jpg (Array)

Fizetnie kell a betegeknek, ha nem a köztévét akarják nézni a kórházban

László Pál
László Pál

újságíró. 2015. 06. 17. 14:19

Szervilizmusnak hittük, de megmagyarázták, miért nem lehet népszerű tévéket nézni a Balatonfüredi Állami Szívkórházban. Illetve lehet, de csak ha fizetnek érte a betegek, 315 forintot.

Fő a nyugalom. Ha az ember szívbeteg, pláne. Talán ez lebeghetett a Balatonfüredi Állami Szívkórház főigazgató főorvosának a szeme előtt is, amikor hivatalosan szabályozta, milyen csatornákat nézhetnek a betegek az intézményben. A hivatalos pecséttel és főigazgatói aláírással ellátott papír szerint a három nyilvános televízió készüléken csak három állami tévét lehet nézni.

szívkórház (Array) Forrás: Facebook

A fő épületben a fő adót, a senkit sem érdeklő M1-et, az A épületben a Duna Tv-t, a B épületben pedig a Duna World nyugtathatja az ápoltakat. Mondjuk, ha valaki mégis csak a gonosz RTL Híradót nézné este, akkor persze van rá lehetősége. Ha kér egy főigazgatói engedélyt, akkor átkapcsolhat. Ja, és persze munkanapokon bérelhet magának készüléket.

Kerestük prof. dr. Veress Gábort, az állami szívkórház főigazgatóját. Veress doktor azt mondja, hogy sok-sok veszekedés volt abból, hogy mi menjen a közös televíziókon, „Volt aki sportközvetítést akart, volt aki Dáridót“, ezért került az igazgatótanács (!) elé a kérdés. A grémium pedig nem az alapján döntött, hogy melyik csatorna népszerű.

„Csak azt tartottuk szem előtt, hogy mivel mi egy közszolgálati intézmény vagyunk, ezért közszolgálati csatornát választunk.”

Veress doktor szerint amióta rend van, nem volt panasz. És ha valaki mást nézne, akkor bérelhet magának televíziót. Potom 315 forintért. Naponta. És azon akár mehet a gonosz RTL Híradója is.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.