Belföld

Félmilliárdot tol az MTVA Jakupcsek műsorába

ridikül (ridikül)
ridikül (ridikül)

Nézettségéhez képest sokat költ az állami média a Ridikülre.

Újabb, közel félmilliárd forintos megrendelést adott az állami média Jakupcsek Gabriella műsorának 141 részére – írja a Népszabadság. 2013 óta több mint másfél milliárd forintba került a Ridikül, bár a nézettség ezt nem igazolja. A lap által megkérdezett gyártási szakember szerint a délutáni műsorért ár-érték arányban igencsak sok az adásonként 3,4 millió forint.

A Ridikül nézettsége az M1-en még 200 ezer felett volt, de amióta átkerült a Duna TV-re, már csak átlagosan 156 ezren kapcsoltak rá, bár még így is fölötte van a csatorna átlagnézettségének. A műsort Jáksó László korábbi élettársa, Halkó Gabriella cége gyártja.

Halkó korábban a gyorsan megbukott, több százmillió forintot felemésztő Marslakók című napi szappanopera producereként tűnt fel az állami médiában. A szappanopera ötletét Habony Árpád testvérének cége, a Brand Lab dolgozta ki, ezt később Jáksó László megvásárolta. A Brand Lab 2012 óta Halkó Gabrielláé.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik