Belföld

CBA: letépi a kedves vevő a karfiol húsos, szép, zöld levelét

Megdöbbentő cikkbe futottunk bele az internet egyik szegletében, a tételmondat szerint élelmes a magyar, nem is akármennyire.

A Délmagyar jegyzi a cikket: banánok, narancsok és a jól ismert házmestertempó, az érdeklődésnek álcázott bemártás, amiről úgyis mindenki tudja, hogy létezik. Tudniillik a vásárló „megrezsicsökkenti” a terméket, mielőtt leméri, vagy a lehető legtöbbet szuszakolja bele a vödrös narancs vödrébe.

„egy 40 év körüli apuka arra utasította kiskamasz fiát, hogy tépje le a banánok csutkáját, s úgy tegye a zacskóba, hogy kevesebbet mutasson a mérlegen.”

Vagy:

„a kamaszlány, akivel egy másik multiban újra rakatta a vödrös narancsot anyukája, hogy eggyel több férjen az egységáron adott portékából.”

Ennyi elég is a borzalmas felsorolásból, az újság megkereste a Tesco-t és a CBA-t, tudnak-e a jelenségről, ill. mekkora kár éri őket emiatt.

A Tesco válasza:

„Vásárlóink elsődlegesen a felhasználásra nem kerülő zöld részeket szokták eltávolítani a darabáras zöldségekről, gyümölcsökről. Lédig termékeink esetében viszont nem tapasztaltuk, hogy vevőink spórolás céljából eltávolítanák ezeket a részeket.”

A CBA kommunikációs igazgatója csak annyit mondott, erősödik náluk a jelenség, például: „letépi a kedves vevő a karfiolnál tartozéknak számító húsos, szép, zöld leveleket.” De néhány vevő már a boltban elkezdi megdézsmálni a még ki sem fizetett termékeket.

Mit lehet ehhez hozzáfűzni? Egyáltalán kell bármit is?

Olvasóinktól mindenesetre várjuk kommentben a hasonló sztorikat a témában, a legjobbakból szemezgetünk majd.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik