Belföld

Kiszervezi a hirdetési felületek értékesítését az MTVA

2015-től külsős cég intézi a közszolgálati médiumok hirdetési felületeinek értékesítését. Az MTVA évi 2 milliárdos bevétellel számol.

A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) közbeszerzési eljárást hirdetett a közszolgálati műsorszolgáltatók hirdetési felületeinek tartalomfejlesztésével és értékesítésével összefüggő tevékenységek ellátására – írja a napi.hu. A uniós közbeszerzési értesítő szerint az MTVA célja, hogy 2015-től külső vállalkozónak adja a hirdetésszervezési feladatokat.

A szerződés kiterjed az összes közszolgálati médiacsatornára (az M1, M2, M3, Duna és Duna World tévékre, a Kossuth, Petőfi, Bartók ás Dankó Rádióra, az RTV részletes és Telehold nyomtatott kiadványokra, meg ezek online és teletext felületeire), valamint a szerződés ideje alatt induló csatornákra is. (Az MTVA korábbi közleménye szerint Petőfi TV és M4 Sport néven két új csatorna indítását tervezi.)

Fotó: MTI

A nyertes pályázónak külön szervezetet kell felállítania, valamint rendelkeznie kell az elmúlt három évből legalább nettó 1,2 milliárdos árbevétellel, amit kommunikációs tanácsadással, vagy médiafelületek értékesítésével szerzett. Új cég esetén ez a limit 750 millió forint.

A szerencséssel három évre köt szerződést a közmédia-mogul, a szerződés egy évvel meghosszabbítható.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik