605 millió forintot költött a kormány annak hirdetésére, hogy több pénz jön az Európai Uniótól. „Hazánk most több EU-s pénzhez jut, mint csatlakozásunk óta bármikor” – áll az internetes és nyomtatott sajtóban, köztéri plakátokon, tévében, rádióban közzétett reklámokban. Az Átlátszó közadatigényléssel kérte ki a kampány teljes költségét és részletezését, vagyis hogy mely médiumoknál mennyit költöttek.
227 millió forintot fordítottak TV-reklámokra, ebből több mint 200 millió a TV2-nél landolt. Közterületi reklámokra 158 millió forintot fordítottak, nyomtatott megjelenésre 132 millió forintot költöttek, legnagyobbrészt megyei napilapoknál. A Magyar Nemzetnek 12,5 millió forint jutott. 88,5 milliót költöttek internetes hirdetésre, ebből 36 millió az Origóhoz, 27 millió az Indexhez ment.
A közterületi reklámoknál a Miniszterelnökség nem tüntetett fel cégnevet, de a piac nagy része Simicska Lajos érdekeltségébe tartozik, vélhetően – ha közvetetten is – hozzá vándoroltak az állami pénzek. A legfurcsább az Átlátszó szerint, hogy a Fidesz-közeli Pesti Srácok, melyet a kormánypárt frakciójának kifizetési listáján szereplő Gerilla Press Kft. ad ki, nem szerepel a listán, noha fut a kampány az oldalon.