Belföld

MTVA: a közrádiók nem tussolták el a tüntetést

Állítják: a Kossuth, a Bartók, a Petőfi és a Dankó rádióban is többször hírt adtak a megmozdulásról.

A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) az MTI-hez eljuttatott közleményben reagál arra a vádra, miszerint a közrádiók hírműsoraiból kimaradt volna az internetadó elleni tüntetés. Az MTVA az érintett műsorok megnevezésével is alátámasztja véleményét, eszerint a Kossuth, a Bartók, a Dankó és a Petőfi rádió is többször foglalkozott a tüntetéssel. A szervezet szakmailag elfogadhatatlannak tartja hogy egyes sajtóorgánumok úgy közölnek információkat tényként beállítva, hogy arról előzetesen nem kérdezik meg az érintettet, az MTVA-t – fogalmaznak közleményükben.

Az MTVA valószínűleg nem olvasta a nehezményezett cikk frissítését. A comment.blogon megjelent vélemény kiegészítésében ez olvasható: “Mivel többen is szóltak, most előbogarásztam a részletes hírösszefoglalót a Kossuthon, és fél 8-kor valóban, második helyen mondták, hogy tüntetés volt a fővárosban és több helyen is. Szóval igen, azt benéztem, hogy egész reggel nem mondtak róla semmit, hamut szórok a fejemre.”

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.