Belföld

Búvárcéggel reklámoztat disznóhúst az állam

35 milliós hirdetési kampányt bonyolíthat le a Medusa Center Kft. Szerbiában. Az érdemi feladatot egy ottani cég végzi el, így nem tudni, mi szükség volt a magyar projektcég bevonására, amit a sportügyi államtitkár javaslatára, egészen más céllal hoztak létre – írja a hvg.hu.

A Magyar Turizmus Zrt. írt ki pályázatot a magyar sertéshús népszerűsítésére, ezt májusban nyerte el a szerb Focus Promotions d.o.o. A szerbiai cég tulajdonosa, Körmöci Károly azt mondta: a Medusa Kft.-vel a döntés után, a szerződés aláírásakor kerültek kapcsolatba, ehhez képest a Magyar Turizmus Zrt. azt állítja, hogy a két cég közösen, konzorciumot alkotva jelentkezett.

Mindenesetre a Medusáról keveset lehet tudni – egy éve hozták létre, honlapja nincs, tevékenységi körei között pedig nem szerepel nyomdai előkészítés és reklámügynöki tevékenység sem. Simicskó István sportügyi államtitkár javaslatára hozták létre a vállalkozást azért, hogy Enying mellett egy búvárközpontot építsen gyakorlómedencékkel.

Ugyanakkor a hvg.hu-nak e-mailben küldött válaszábanaz államtitkár hangsúlyozta: nem áll semmilyen kapcsolatban a céggel, nem ismeri Bérest, és nem ajánlotta a polgármesternek a Medusát.

Az állami megrendelő egyébként arról tájékoztatta a hvg.hu-t, hogy a szerbiai teljesítéshez nincs is szükség magyarországi vállalkozás részvételére.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik