Belföld

Szén-monoxid-mérgezés Sopronban

24.hu
24.hu

2014. 02. 24. 09:05

Szén-monoxid-mérgezést szenvedett egy ember vasárnap este Sopronban.

A katasztrófavédelem megyei szóvivője, Albert-Dobos Viktória hadnagy elmondta: egy családi házhoz riasztották a tűzoltókat. Az épületből egy embert szállítottak kórházba a mentők.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Oregon landscape - Crown Point overlooking the Columbia River and the Gorge
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.