Belföld

Több mint 200 ügyben tudnak segíteni

Székesfehérváron nyílt meg az első okmányirodai feladatokat is ellátó kormányablak.

A Piac tér 10. szám alatt, az eredeti kormányablak kibővítésével és átalakításával létrejött integrált ügyfélszolgálaton több mint 200 ügyfajtában tudnak segítséget nyújtani az ügyintézők.

Rétvári Bence, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium államtitkára és Galambos Dénes kormánymegbízott adta át a kibővített, már okmányirati feladatokat is ellátó kormányablakot Székesfehérváron, a Piac téren.

Az új integrált ügyfélszolgálaton a jelenlegi 147 kormányablak ügykörön kívül például személyi okmányokat, forgalmi engedély kiállítását és cseréjét is lehet intézni, így több mint 250 ügyfajtában tudnak segítséget nyújtani az ügyfélszolgálati ügyintézők. Rétvári Bence kiemelte, hogy a kormányablakok kialakításánál elsődleges szempont volt, hogy olyan helyre kerüljenek, ahol sok ember megfordul így a Piac tér kifejezetten kedvező helyszínnek bizonyult.

Galambos Dénes Kormánymegbízott arról beszélt, hogy az okmányirodai feladatok ellátása mellett alapvető cél volt az akadálymentesítés és a családbarát környezet kialakítás is. Fejér megyében Martonvásáron és Dunaújvárosban nyílik a következő okmányirodai feladatokat is ellátó kormányablak.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik