kormanyablak(210x140)(2).jpg (ügyintézés, kormányablak)
Belföld

Pénteken nem fogad ügyfeleket a kormányablak

Az integrált ügyfélszolgálat átalakítása, jelentős ügykörbővítése, informatikai átállása miatt nem lesz ügyfélfogadás.

Korábban a Fehérvár24 is beszámolt arról,hogy február második felében megnyílik az első okmányirodai feladatokat is ellátó kormányablak Fejér megyében – Székesfehérváron, a Piac tér 10. szám alatt – a jelenlegi kormányablak kibővítésével, átalakításával.

Az új integrált ügyfélszolgálaton a jelenlegi 147 kormányablak ügykörön kívül okmányirodai ügyeket – mint például személyi okmányok, forgalmi engedély kiállítása, cseréje – is lehet majd intézni.

Az integrált ügyfélszolgálat átalakítása, jelentős ügykörbővítése, informatikai átállása érdekében számos olyan munkát kell elvégezni, amely nem teszi lehetővé, hogy az ügyfélfogadás az elvárható színvonalon történjen  február 14-én, pénteken.

Ezért ezen az egy napon – tehát február 14-én, pénteken – nem fogadja az ügyfeleket a fehérvári kormányablak. Február 17-én, hétfőn a megszokott időintervallumban, reggel 8-tól este 8 óráig várják az ügyfeleket.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.