Belföld

Egyre többen fordulnak a megyei békéltető testülethez

Frankó Máté
Frankó Máté

2014. 01. 19. 12:08

A kereskedőkre, a közüzemi szolgáltatókra és a bankokra érkezik a leggyakrabban fogyasztói panasz.

Több mint 400 ügyet tárgyalt a Csongrád Megyei Békéltető Testület tavaly, 20 százalékkal többet, mint 2012-ben – adta hírül a szegedi városi televízió. A megyei iparkamara épületében működő szervezetet a korábbi évekhez hasonlóan, 2013-ban is elsősorban vásárlói és közüzemi szolgáltatásokhoz fűződő panaszokkal, bankokkal, biztosítókkal és utazásszervezőkkel kötött szerződésekkel, valamint vitás építőipari ügyletekkel kapcsolatban keresték fel.

A tévériportban elhangzott, a korábbi gyakorlattal ellentétben január 13-ától a fogyasztó dönti el, melyik békéltető testülethez fordul. A fogyasztói törvény módosítása előtt a lakóhely illetve a szerződés teljesítésének a helye volt a mérvadó.

A teljes riportot itt nézhetik meg.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Speaker giving a talk on corporate Business Conference. Audience at the conference hall. Business and Entrepreneurship event.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.