Mennyire elégedett a hivatal munkájával?

Fenti kérdésre is választ várnak a vásárhelyi hivatal munkatársai, hogy egy nyertes pályázat során a leginkább problémás területeket fejlesszék.

2008 júliusában egy 50 milliós pályázatot nyert a vásárhelyi önkormányzat, az országban szinte egyedülálló módon, 90 százalékos támogatottsággal, melyből szervezeti fejlesztést hajtottak végre a hivatalban, mondta el sajtótájékoztatón Korsós Ágnes főjegyző. Informatikai és képzési fejlesztésekre, valamint a hivatalban működő ügyfélpontok kialakítására fordították akkor az összeget.

korsos(650x433).jpg (korsos)

Most egy újabb sikeres pályázaton közel 39 millió forintot nyertek vissza nem térítendő támogatásként. Az összeget ismét szervezeti fejlesztésre lehet költeni. Októberig a városháza létszámának több mint a fele, 60 fő képzésen vesz részt célirányosan. A képzések a költségvetési ügyintézést, a közbeszerzési gyakorlatokat és eljárásokat célozzák, de lesznek csapatépítő tréningek is.

A program egy közvélemény kutatással indul és zárul, hogy megtudják mennyire elégedett a lakosság a hivatal munkájával, mely pontokon lehet javítani. A projektben elkészül a város információs és turisztikai alkalmazása is mobiltelefonra, amit majd okostelefonokon lehet használni. Mivel Hódmezővásárhely Mártély településigazgatását is ellátja, így a településen is érezhető lesz a nyertes pályázat minden előnye.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.