Kérdés, hogy mit fogad el a MÁV? Felhívtuk Szabó Anettet a MÁV-Start szóvivőjét, aki megerősítette, hogy az üzletszabályzat szerint valóban jár az utasoknak hosszabb késések esetén kártérítés. Panaszukat a konkrét eset vagy esetek leírásával mindenképpen írásban kell elküldeniük, de nincs megszabva, hogy ezt milyen formában kell beadniuk vagy beküldeniük.
Legyen meg a jegy!
Hivatalos formanyomtatványt az állomásokon kérhetnek a pénztárakban vagy ügyfélszolgálatokon, de ha nem akarnak ezzel vesződni, akkor elég, ha levelet küldenek , esetleg faxolnak, vagy e-mailben írják meg a panaszukat. A lényeg, hogy ne dobják el a panaszolt útra érvényes jegyüket, mert csak azzal együtt jogosultak kártérítésre! Jó az is, ha megadnak egy telefonszámot, ahol fel tudják hívni a vasúttársaságtól a panaszost, ha egyeztetni kellene valamit.
Hová címezzék a panaszt?
Levélben: MÁV-START Zrt. Ügyfélszolgálat, 1426 Budapest, Pf.: 56.
Faxon: 06 (1) 511 2093
E-mailben: eszrevetel@mav-start.hu