Belföld

Rivaldafenyben a Pr [x]

Mit gondol az újságíró a PR cégekről? Mi lehet a blogok szerepe a magyar internetes újságírásban? Mik a PR lehetőségei napjaink átalakuló, válságban lévő médiapiacán?

Hogyan látják a nagyvállalatok a PR ügynökségek munkáját? Valóban felfutóban van hazánkban a PR kommunikációs szegmens, vagy tiszavirág életű a fellendülés? Hogyan „húzhatja ki a gyufát” a PR-es az újságírónál? A szakma legaktuálisabb kérdéseire keressük a választ a sajtókommunikációs szegmens minden érintettjét megszólaltató konferencián, melyet a Menedzserképző Központ és a Tonic Reklám Kft. közösen valósít meg.

A 2013. június 6-án (csütörtök), Budapesten megrendezésre kerülő esemény célközönsége a PR tanácsadók, PR ügynökségek képviselői, és a közép- és nagyvállalatok PR munkatársai, kommunikációs vezetői, szóvivői, illetve a marketingkommunikáció területén dolgozó menedzserek.

Az előadások témáiból:
A PR iparág jelene, trendjei, jövője
A PR a csúcsra tör?
Az újságírás trendjei, az újságírói munka jelene és jövője
A blogok, bloggerek szerepe napjaink online újságírásában
Hogyan kerülhet spam listára a PR-es?
A sajtókommunikáció szerepe a marketingkommunikációban
Az újságírás és a „másik oldal”
Konfliktusok a PR-es és az újságíró között

A konferencia részvételi díja: 27 000 Ft + áfa, azonban a Hír24.hu olvasói, és a Sanoma Media Budapest Zrt. meghívottjai, partnerei, ügyfelei részére egyedi 15% kedvezményt biztosítanak a szervezők! /A feltüntetett engedményen felül további kedvezmény nem vehető igénybe./

A konferenciáról bővebben a Menedzserképző Központ honlapján olvashat.
Az egyedi engedmény az alábbi regisztrációs felületen érvényesíthető>>>

Ajánlott videó

Olvasói sztorik