Belföld

MÁV-ügyfélszolgálat nyílt Győrben

A vasúttársaság beruházását a győri önkormányzat is támogatja, sőt a következő uniós fejlesztési ciklusban egy intermodális csomópont kialakítását tervezi Győr.

MAV-ugyfelszolgalat(650x433).jpg (MÁV ügyfélszolgálat)

Kilencedik személyes ügyfélszolgálati irodáját nyitotta meg a kisalföldi megyeszékhelyen a MÁV-Start Zrt. A fejlesztést elsősorban az utasforgalom növekedése indokolta, hiszen a Budapest-Győr-Hegyeshalom vonalon éves szinten körülbelül tíz és félmillión választják a MÁV szolgáltatásait. „Utazási információval, menetrenddel kapcsolatos ismeretekkel látjuk el ügyfeleinket, de a kedvezményekről is átfogó tájékoztatást kaphatnak az irodában az érdeklődők, vagyis minden olyan kérdésre választ kaphatnak, amely utazás előtt vagy után felmerül. A pénztárakban a jegyértékesítés a munkatársak feladata, ott sem idő, sem mód nincs arra, hogy a személyszállításról tájékoztatást kapjon az utazóközönség. A célunk az, hogy minden nagy forgalmat bonyolító állomáson legyen egy ilyen információs bázis” – mondta a Győr24-nek Ungvári Csaba, a MÁV Zrt. vezérigazgatója. „Tavaly is nőtt az utas szám és ezáltal a bevétel is egyes szegmensekben, van ahol már az első negyedévben 20%-os emelkedést könyvelhettünk el. Győr ilyen szempontból is fontos központ, hiszen sok a nemzetközi utas” – tette hozzá a vezető.

MAV-ugyfelszolgalat(1)(650x433).jpg (MÁV ügyfélszolgálat)

Az önkormányzat örömmel fogadta a fejlesztést, sőt mint kiderült, egy nagy horderejű, akár 15 milliárd forintot is elérő beruházás is a tervek között szerepel. „Győr számára fontos a közösségi közlekedés támogatása, így örömmel veszünk minden olyan projektet, mely az ügyfelek és a vasúttársaság között segíti az információáramlást. Szeretnénk, ha egy úgynevezett intermodális csomópontot is kialakíthatnánk, ami azt jelenti, hogy a vasúti közlekedés, valamint a helyi és a helyközi buszközlekedés egy integrált központban valósulna meg. Bízom benne, hogy a következő európai uniós ciklusban 2014-2020 között ezt meg tudjuk valósítani” – ezt már Fekete Dávid, alpolgármester árulta el portálunknak.

Az új ügyfélszolgálati iroda egyébként reggel fél héttől, egészen este hétig várja az utasokat.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.