foci-tévében (futball, televízió, )
Belföld

Többet tévézünk, mint tavaly

A kereskedelmi televíziók népszerűsége csökkent.

Naponta átlagosan 5 óra 18 percet töltöttek tévénézéssel az emberek az év első három hónapjában. A Nielsen Közönségmérés adatai szerint a szám növekedett az egy évvel korábban mérthez képest.

Az 50 év fölöttiek kivételével – akik épp annyit tévéznek, mint tavaly ilyenkor, vagyis naponta átlagosan 6 óra 51 percet – minden korosztályban növekedett az erre a tevékenységre fordított idő a 2012 első negyedévében mértekhez képest. A gyerekek hét perccel többet, 3 óra 32 percet tévéznek, a 18-49 évesek pedig öt perccel növelték az időt, 4 óra 31 percre.

Tovább csökkent az országos kereskedelmi csatornák közönségaránya, a teljes népesség körében 31,5 százalékra, és növekedett az általános szórakoztató televízióké, 16,6 százalékra. A közszolgálati csatornák részesedése a nézett időből 13,6 százalék volt, a filmcsatornáké csaknem 9, az ismeretterjesztőké pedig majdnem 5, ahogy a gyermekcsatornáké is. A hírcsatornák nézettségi aránya 4,2 százalékos, a sportcsatornáké 2,5 százalékos.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.