Belföld

Az Audi egyik legnagyobb beruházása Győrben zajlik

Győrben a nyáron avatnak új üzemet, Dél-Kínában szintén beindul az új gyár, Mexikóban pedig 2016-tól készülhetnek a Q5-ös modellek.

Elmondta: a 2009-es év volt az egyetlen esztendő az utóbbi másfél évtizedben, amikor gazdasági adataik nem javultak. Hangoztatta: nagy a növekedés, és rendkívül következetesen építik a jövőt, valamint olyan stratégiai döntéseket hoztak, mint a Ducati megvásárlása, amellyel egy profitot termelő, prémium motorkerékpárokat gyártó vállalat tulajdonosa lett a társaság.
Az Audi első embere kiemelte: a cég globálisan bővíti kapacitásait; Győrben a nyáron avatnak új üzemet, Dél-Kínában még az idén beindul új gyáruk, Mexikóban pedig 2016-tól készülhetnek a Q5-ös modellek.

Rupert Stadler utalt arra is: a jelenleg 68 ezer alkalmazottat foglalkoztató Audi januárban bemutatta egy új fejlesztését: az automata rendszer a jármű vezetésére és parkolására is alkalmas, a sofőr eldöntheti, mikor kívánja átvenni az autó irányítását.
Az Audi forgalma 2011-ben 24,4 százalékkal 44,1 milliárd euróra nőtt, autóértékesítése 19,2 százalékkal, 1,3 millió darab fölé emelkedett. A társaság működési eredménye 5,3 milliárd euró volt, 60 százalékkal több az előző évinél.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik