Belföld

Tűz ütött ki egy győri lakásban

24.hu
24.hu

2013. 02. 07. 14:25

Tűzhelyen felejtett étel miatt gyulladt ki a konyha az Ady Endre utcában.

Tűz ütött ki csütörtökön kora délután egy társasház harmadik emeletén. A tűzoltók légzőkészülékek segítségével mentettek ki egy idős asszonyt az égő lakásból. A helyszínre darus autó is vonult – mondta el Dobos Viktória, a megyei katasztrófavédelem szóvivője.

A konyhában a bútor és a páraelszívó is meggyulladt. A lakót a mentők kórházba szállították.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

(Original Caption) Supporting the U.S. Army northern area command's March of Dimes is Private Nick Clooney, brother of singer Rosemary Clooney. He is a disc jockey for the Armed Forces network "Platter Parade," broadcast yearly in support of the campaign to raise funds for the fight against infantile paralysis.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.