Négymillióba került az elvándorlásellenes kampányfilm

Az Új Nemzedék Központ szerint a filmet vírusvideónak szánták.

Korábban a témában:

IPhone-os, a repülőtérre taxival közlekedő, divatos szövetkabátot viselő, nyári kalandokról álmodozó fiúval kampányol a magyar fiatalok elvándorlása ellen a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium legújabb internetes videójában.

A néhány perces filmet a KiM szárnyai alá tartozó Zánkai Új Nemzedék Központ készíttette saját forrásból, összesen négymillió forintért. Siklódi Levente az Új Nemzedék Központ ügyvezetője a Hír24 kérdésére elmondta, a Youtube-ra és a Facebookra feltöltött videó a Központ és a napokban megnyílt Új Nemzedék Ház márkaépítéséhez, pozicionálásához
készült. Siklódi hozzátette: a film egy vírusvideó, tehát médiafelületet nem vásároltak hozzá.

A filmről itt írtunk bővebben.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.