Belföld

Ezért kért félmillióért rendszámot Péterfalvi

rendszam(960x640)(6).jpg (rendszámtábla, )
rendszam(960x640)(6).jpg (rendszámtábla, )

A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elnöke szerint az egyedi rendszám jó reklámnak bizonyul.

Kapcsolódó cikkek

A Péterfalvi Attila, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elnöke autójának a rendszámcseréje ugyan csaknem félmillió forintba került, de mint állítja, ezt nem az adófizetők állták, állami hatóságként fizették be ugyanis a pénzt az okmányirodába. „Állami szervek közötti pénzmozgásról van szó, ez nem jelent az állampolgároknak pénzkiadást” – hangsúlyozta az M1 Híradóban.


Jó marketingfogásnak érezte. Fotó: Neményi Márton

Az elnök szerint az általa vezetett szervezetet még kevesen ismerik, az egyedi rendszám pedig jó reklám, hogy felkeltsék az emberek érdeklődését. Szerinte ugyanis minden eszközt és lehetőséget meg kell ragadni a hatóság népszerűsítésére, ismertségének növelésére, és ez is egyfajta marketingeszköz.

Péterfalvi Attila a lapunknak adott interjúban a közlekedési PR-on kívül arról is beszélt, miért érdemes kitakarni az arcot, és mit jelent nála a “Pf”.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik