Belföld
alma (alma, )

Most a magyar almát futtatja Budai

A dinnye és a paprika után az almakampány kezdődött meg.

Szeptember 14-15-én 5 Auchan áruház (Budaörs, Solymár, Fót, Maglód, Soroksár) kezdi meg – a görögdinnye és a paprika után – az almakampányt, amely a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centrum Igazgatóságának támogatásával valósul meg.

A budaörsi áruházban Budai Gyula a Vidékfejlesztési Minisztérium parlamenti államtitkára, Simonka György országgyűlési képviselő, a Magyar Dinnyeszövetség elnöke és Mártonffy Béla a FruitVeB elnöke kóstoltatott Golden, Gála, Jonathan, Mutsu és Red Elstar almát.

A Vidékfejlesztési Minisztérium tájékoztatása szerint az akció legfontosabb célja a hazai almapiac erősítése és az alma, különösen a szabolcsi alma hírnevének újjáélesztése, lehetőséget teremtve a nagyobb belföldi fogyasztás elérésére, valamint az orosz export növelésére. Mindezeken túl pedig a vásárlók ösztönzése, hogy a jó minőségű, friss magyar almát keressék a külföldi helyett.

Ajánlott videó mutasd mind

Gyurcsány: Ebből nagy baj lesz

„Az Isten legyen hozzánk kegyes” – fohászkodik Orbán mentőcsomagját látva. Közben a Fidesz is kitalálta, hogyan rugdossa a baloldalt a válsághelyzetben.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.