Belföld

Újabb tendert nyert a Factory

24.hu
24.hu

2012. 07. 05. 16:32

A szegedi Factory Creative Studio nyerte el a dm drogerie markt Facebook-oldalának menedzselését.

A szépségipari multinacionális cég a kétkörös tenderre 10 ügynökséget hívott meg, a második fordulóba már csak három cég jutott tovább. Közülük nyert a szegedi integrált kommunikációs és szoftverfejlesztő ügynökség, melynek megbízása idén júliustól jövő év szeptemberéig szól.

A tenderre meghívott ügynökségeknek részletes kampánytervet kellett bemutatniuk, melynek során törekedni kellett a Facebook-alkalmazások elkészítésére és bemutatására. A kampánynak a megbízó által képviselt életérzéssel is összhangban kell lennie, és azt kell erősítenie – tájékoztatta a Szeged24-et a szegedi cég kommunikációs vezetője.

Nyemcsok Éva azt is elmondta: feladatuk, hogy kialakítsák a megbízó közösségi oldalának teljes évi stratégiáját, alkalmazások tervezzenek és fejlesszenek. A számos díjjal kitüntetett szegedi ügynökség az elmúlt időszakban több megbízást is kapott kampányok bonyolítására: legutóbb az uniós támogatással a Dél-Alföldön megvalósuló Energiavámpír-kampányra, mely most is zajlik.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Beregszász, 2015. március 19.  
Vásárló fizet az egyik élelmiszer áruházban a kárpátaljai Beregszászon, a Bohdana Hmelnickoho utcában 2015. március 18-án. Ukrajnában a nemzeti valuta leértékelődése miatt leginkább az alapvető élelmiszerek drágultak, a hrivnya értékének ingadozása miatt egy napon belül is változnak az árak.
MTI Fotó: Balázs Attila
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.