Győri siker a városmarketing-versenyen

A Széchenyi István Egyetem alap- és mesterképzéses csapata is sikerrel vett részt a II. Országos Városmarketing Versenyen. Az alapképzéses csapat Győrt, mint Győrkőcvárost mutatta be és ezzel elnyerte a különdíjat.

A múlt héten Miskolc adott otthont a II. Országos Városmarketing Versenynek. Az 50 jelentkezőből csupán 12 csapat jutott be a szóbeli döntőbe, ahol a feladat egy a turisták számára attraktív kampány bemutatása volt. A Széchenyi István Egyetem alap- és mesterképzéses csapata is bejutott a miskolci döntőbe.

Az egyetem alapképzésen tanuló csapata Győrt, mint Győrkőcvárost tárta a nagyérdemű elé, a város széles körű gyermekprogram-kínálatára építve. A Vaskakas csapat a verseny különdíját és a MAPI Városmarketing Fejlesztési Díját nyerte el. Az elismerő szavakhoz hűen a csapat tagjai számára a Mapi Zrt. gyakornoki helyet ajánlott fel, a 100.000 Ft-os díjazás mellett.

A mesterképzésen tanuló széchenyisek pedig Lipót kerékpáros turizmusára alkottak megoldást. Pályamunkájukat és előadásukat a szakmai zsűri a képzeletbeli dobogó 3. fokára helyezte, és 150.000 Ft-os pénzjutalmat is átvehettek.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.