Győrben havonta átlagosan 200-300 gépkocsivezető tanonc vizsgázott járműkezelésből. A tanulóknak ezen a próbatételen kellett számot adniuk technikai tudásukról és csak a sikeres vizsgát követően mehettek be a városi forgalomba. Ez a gyakorlat januártól megszűnik, ugyanis a forgalmit és a rutint összevonják, így a fiatal autósoknak egyben, 50 percben kell számot adniuk tudásukról. Ez persze vizsgadíj szempontjából is csak egyet jelent. Vér György, az egyik győri autósiskola vezetője azt mondja, ők nem ellenségei a módosításnak, bár az tény, hogy kicsit légből kapott az ötlet, nincs teljesen előkészítve a rendszer. Pontosabban lehetséges, hogy kidolgozták, de a szakemberek erről csak nagyvonalakban tudnak. Az oktató úgy véli, ezt már jóval előbb, legalább fél évvel ezelőtt a nyilvánosságra kellett volna hozni. Ami pikantériája még a dolgoknak, hogy aki már például decemberben levizsgázott járműkezelésből, annak januárban újra végig kell csinálnia a procedúrát, az akkor hatályba lépő új törvény szerint. Vagyis a már befektetett vizsgadíjat is elveszti. A forgalmi vizsgán tehát rutin feladatokat is kapnak majd a pilóták a jövőben, aki pedig valamilyen oknál fogva lemarad a vizsgáról, annak újra be kell fizetnie az összeget. Kérdőjelek vannak bőven, hiszen nem tudni, hogy mennyi lesz a vizsgadíj, és azt sem, hogy mi tartozik majd az alapoktatáshoz, az alapkövetelményekhez. Az már viszont biztos, hogy 2012-től az oktató saját meglátása szerint viheti ki tanulóját a forgalomba, nem pedig attól a perctől kezdve, miután már megvan a rutin, illetve a járműkezelési vizsga.

Kácsor Zsolt: Úgy érzem magam, mintha meghámoztam volna a koponyámat, és az agyamat kitettem volna az asztalra
„Én elmentem a falig, és tudom, milyen jó érzés életben maradni” – mondta lapunknak adott interjújában Kácsor Zsolt. Az írónak nemrég jelent meg Pokoljárás bipoláriában című kötete, amelyben az öngyilkossági kísérletét megelőző órák keretében meséli el mániás depressziójának történetét.