Belföld

BrandFestival: célkeresztben a fiatalok és az üzleti döntéshozók

Vajon mi köti össze az Y-generáció tagjait és az üzleti döntéshozók célcsoportját. Elsõ látásra semmi, hiszen számos tekintetben különböznek egymástól. Az október 20-21-én megrendezésre kerülõ BrandFestival azonban mindkét célcsoportot kitüntetett figyelemmel kezeli. Feltörekvõ reklámtehetségek arra keresik a válaszokat, hogy mivel lehet elkápráztatni korunk fiataljait. Egy másik szekcióban pedig az üzleti döntéshozók elérésében kulcsszerepet játszó Augmented Reality megoldásokat járják körül.

A BrandFestival idei tematikájának középpontjában az „Engagement”, (elkötelezõdés) témája és trendjei állnak. A kétnapos rendezvény célja, a szakma véleményvezéreinek bevonásával bemutatni az engagement irányait és márkastratégiai potenciálját. Tizenöt nemzetközi sztárelõadó, a Harvard University marketingprofesszora és a kommunikációs iparág mértékadó vállalatainak vezetõi, valamint civil szervezõdések ötletgazdái is elõadnak az idei BrandFestival-on.

A kétnapos tudásinfúzió, 10 szekciója és több mint 50 elõadása közül kifejezetten izgalmasnak ígérkezik a fiatalok bevonásáról szóló „Youth-marketing Development” címet viselõ szekció, valamint az üzleti döntéshozók elérését szolgáló technológiai platform, az Augmented Reality (AR) bemutatását célzó „Customer Engagement in Digital Landscape” szellemi dzsembori. A fiatalokról és a magas egzisztenciális és kulturális tõkével rendelkezõ üzleti döntéshozókról szóló kutatások idõrõl-idõre arról számolna be, hogy ezek a célcsoportok speciális médiafogyasztási profillal rendelkeznek, elérésük egyre nehezebb. Viszont bevonásuk a kommunikációs fronton jelentõs üzleti haszonnal kecsegtet.

A „How Cool Brands Stay Hot: Branding to Generation Y” címû könyvben és honlapon hatékony példákat találunk arra vonatkozóan, hogy mi módon is kell a fiataloknak pozícionált márkákat hatékonyan kommunikálni. Sõt, nemzetközi szinten a „cool életérzésre” a kizárólag fiatalokból álló, 20Something és a 6+1 nevû reklámcég üzleti modellt is épített. De hogyan látják mindezt a hazai fiatal reklámtehetségek? Vajon az ügynökségi oldalon dolgozó, újgenerációs szereplõk más gondolkodási struktúrával vannak-e megáldva, mint senior társaik? Fiataloknak szánt termék vagy szolgáltatás reklámkommunikációját hatékonyabban tervezi-e az ügynökségi oldal fiatalabb szereplõje? A „Youth Marketing Development” szekcióban, Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) fõtitkárának moderálásával a Portfolio Nights, Eurobest Young Creatives, Cannes Young Lions versenyeken szerepelt és díjazott magyar reklámtehetségek fejtik ki véleményüket a fiatalok reklámkommunikációba való bevonásának kreatív és stratégiai trendjeirõl.

Egy másik szekcióban a hazai üzleti környezetben sikeres AR megoldások kerülnek bemutatásra Budaházy Szabolcs, az ARworks tulajdonosának vezetésével. A programelem tematikába való beemelésének hátterében az áll, hogy egyre jelentõsebb számú médiacsatornán kell megszólítanunk az döntéshozókat is. A megszólítás, figyelem elkapása mellett pedig interaktív, szórakoztató tartalmakkal kell lebilincselni õket. A kiterjesztett, valóság erre rendkívül alkalmas. Egy technológia, melynek során a valóságos világot mesterséges, ott nem lévõ, digitális tartalmakkal egészítjük ki. A piaci hírek azt támasztják alá, hogy Magyarországon is folyamatosan növekszik az érdeklõdés az AR iránt. Az AR-megoldások azért is lehetnek az üzleti szegmens számára relevánsak, mert az A és B státuszú, prémium célcsoportban felülreprezentáltak az ilyen alkalmazásokat futtatni képes telefonok. Ebben a programelemben elõad majd Somodi Viktória, a Ford regionális kommunikációs igazgatója. A Ford volt az a piaci szerepelõ még az elmúlt év õszén, amely kategóriájában egyedülálló technológiák egész sorát felvonultató családi egyterûjét, az ötüléses C-Max-ot és a hétüléses Grand C-Max-ot hasonlóan forradalmi módon, AR kampány keretében mutatta be. A szekció további résztevõi lesznek Lovas Levente, a Vodafone Senior tartalomfelelõse, Pantl Péter, a Marquard Media Férfi divíziójának vezetõje.

A BrandFestival szervezõi a rendezvény kommunikációja szempontjából is nagy hangsúlyt szentelnek az új típusú technológiai platformoknak. A rendezvény elõadásait interaktív szituációba helyezõ iPad-re és iPhone-ra letölthetõ applikáció mellett az ARworks-sal együttmûködésben egy érdekes AR alkalmazással teszik színesebbé az idei eseményen megjelenõ nemzetközi sztárelõadókkal kapcsolatos ismereteket.

BrandFestival: célkeresztben a fiatalok és az üzleti döntéshozók 1

Közép-Európa egyik legjelentõsebb szakmai csúcstalálkozója idén két napos esemény keretében, 2011. október 20-21-én, Budapesten, a MOM Kulturális Központban és a LARUS Rendezvényközpontban vár mindenkit, akinek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsa magát az élmezõnyben.

További információ:
http://www.brandfestival.hu

Címkék: PR-cikkek

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

German Chancellor Angela Merkel and Russian President Vladimir Putin arrive to give a statement on August 18, 2018 at Schloss Meseberg castle in Meseberg, northeastern Germany, where they meet to discuss conflicts in Syria and Ukraine as well as energy issues. (Photo by John MACDOUGALL / AFP)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.