Belföld

BrandFestival

„Ötletek elsõ kézbõl, a legnagyabbaktól”

Sir Richard Branson közvetlen munkatársa, a Harvard Egyetem marketingprofesszora, valamint a NOB és a Wieden+Kennedy nemzetközi reklámügynökség szakemberei is ott lesznek az idei BrandFestival-on. Közép-Európa márkastratégiai csúcstalálkozója október 20-21-én kerül megrendezésre Budapesten. A tematika középpontjában az „Engagement”, azaz az interaktív marketing trendjei állnak.

BrandFestival idei tematikájának középpontjában az „Engagement”, (elkötelezõdés) témája és trendjei állnak.
Ezek aktualitását az adja, hogy a gazdasági válság utáni kiélezett versenyhelyzetben stratégiai jelentõségû lett a fogyasztók bevonása és integrálása a kommunikációs- és üzleti értékteremtésbe. A kétnapos rendezvény célja, a szakma véleményvezéreinek bevonásával bemutatni az engagement irányait és márkastratégiai potenciálját. Az iparág mértékadó vállalatainak vezetõin túl, a világ vezetõ egyetemének professzora, valamint civil szervezõdések ötletgazdái is jelen lesznek.

A kétnapos tudásinfúzión az elõadók között lesz például Sir Richard Branson jobb keze, Porter Gale, a Virgin America marketing igazgatója, Rohit Deshpande, a Harvard University marketing professzora, Elisabeth Allaman, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (IOC) marketing igazgatója, Andy Cameron, a londoni Wieden+Kennedy reklámügynökség interaktív divíziójáért felelõs kreatív igazgatója, Ed Collin, a Nike márkakommunikációs vezetõje, Chris Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója, Kovács Zsolt, az ING vezérigazgatója.

A számos programelem közül kifejezetten izgalmasnak ígérkezik például az élelmiszerágazat vezetõ vállalatait tömörítõ szellemi dzsembori. A Kantar Media elsõ féléves adatsora szerint a napi fogyasztási cikkek (FMCG) reklámköltésén belül az élelmiszerek médiaköltése 5 százalékkal nõtt. A növekvõ reklámköltés mellett azonban az eladások csökkenõ tendenciát mutatnak. Sõt, a chipsadó milliárdokkal rövidíti meg a gyártókat és importõröket. Mi tehát a teendõ, ha a kedvezõtlen gazdasági környezet miatt csökkennek az eladások? Az árdiszkontálás mellett milyen egyéb innovatív lépéseket tehetnek a cégek? Erõsnek kell-e lenni termék-innovációban és kreatív reklámokban? Az FMCG-szektorból többek között David B. Wood, a Tesco kereskedelmi igazgatója, Zentai László, a Buszesz Zrt vezérigazgatója, Carra Anita, a Unilever marketing igazgatója, Mészáros Zsolt, a Tchibo marketing igazgatója cserél majd eszmét.

A BrandFestival idén a progresszív válaszok megtalálása érdekében a nemzetközi szinten jegyzett „sztárelõadók” és a hazai „nagyágyúk” társaságában „közös szellemi játékra” hívja a marketing- és kommunikációs szakma színe javát. A hazai konferenciapiacon egyedülálló módon, az elõadások keretében elhangzottakat interaktív szituációba helyezik a kétnapos eseményen, melynek következtében valós helyzetek -, az üzletmenetet „expressis

verbis” érintõ témakörök – feldolgozása történik majd a közös tanulás lehetõségével. Mindennek a technológiai hátterét egy letölthetõ iPad-es és okostelefonos applikáció (Orange Paper) képezi, melyet a Sanoma MobilMédia üzletágával közösen alakít ki a rendezvény. Az Orange Paper a marketing és kommunikációs folyamatok tervezésével kapcsolatban nyújt segítséget a 2012-es üzleti évre történõ felkészüléshez. Segít felfedni a cégben rejlõ marketing- és kommunikációs lehetõségeket, a konferencia elõadásainak keretében elhangzott ismerethalmazt szenzitív piacismerettel és kommerciális szemlélettel ötvözi.

A BrandFestival idén tartalmi- és koncepcionális vonatkozásban is új szintre lép. A regionális szintû elõrelépést szolgálja a nemzetközi szinten mértékadó reklámfesztiválokkal történõ együttmûködés. Ezek: a Golden Drum, az Euro Effie, az EACA Care, az Art Directors Club of Europe (ADCE) és a Prague International Advertising Festival (PIAF).

Közép-Európa egyik legjelentõsebb szakmai csúcstalálkozója idén két napos esemény keretében, 2011. október 20-21-én, Budapesten, a MOM Kulturális Központban várja mindazokat, akiknek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsák magát az élmezõnyben.

A BrandFestival eddigi tíz éves történetében a majd 400 márkáról szóló elõadást, közel 5000 résztvevõ hallgatta, vitatta meg. A gondolatcsere beindításában és az innováció kultúrájának terjesztésében stratégiai gondolkodók, világhírû szakmai innovátorok, marketing- és kommunikációs csúcsvezetõk, globális és hazai vezérigazgatók, és nem utolsó sorban 2 Nobel-díjas professzor, valamint 5 Ernst & Young Év Üzletembere Díj nyertes járt az élen. A konferenciára évrõl évre közel 400 kiemelkedõ vezetõ és kommunikációs top manager látogat el hozzánk Európából és a világból, hogy elõadóként vagy hallgatóként részt vegyen a párbeszédben. A BrandFestival helyet kapott a nemzetközi marketing rendezvénynaptárban és kivívta a nemzetközi sajtó érdeklõdését is.

További információ:
http://www.brandfestival.hu

BrandFestival 1

Címkék: PR-cikkek

Ajánlott videó mutasd mind

Refuelling with unleaded petrol at a petrol station in Bad Homburg vor der Hˆhe, photographed in January 1985.

Nyolcvan éven át mérgeztek minket tudatosan

A benzin ólmozása egyszerű alkohollal kiváltható lett volna, ám literenként egy centért, és az iparág feletti kontrollért cserébe az „olajipar” a már akkor is méregként ismert ólmot választotta.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.