Belföld

Fabrikketről SMS-ben

A kiskereskedelemi cégek számára gyakran óriási kihívást jelent, hogy alacsony költségvetés mellett hirdetéseikkel kitűnjenek az ajánlat-tengerből, és célzottan elérjék fontos ügyfeleiket. Elsőre talán meglepő, de akár egy takarmány forgalmazással foglalkozó cég is elérheti ezt; a tiszaföldvári Földvártáp Kft. jól megválasztott marketingeszközzel, tömeges SMS szolgáltatással volt képes növelni forgalmán.


Fabrikketről SMS-ben 1

A tiszaföldvári központtal rendelkező Földvártáp Kft. 13 éve foglalkozik takarmány és tüzelőanyag forgalmazással. A 30 főt foglalkoztató cég főleg kiskereskedelemi pontokon értékesíti termékeiket és éves szinten 5-6000 vásárlóval rendelkezik.

Korábban csak papír alapú hirdetéseken, és e-mailben hívták fel vevőik figyelmét az aktuális akcióikra. A jól kiépített telefonos adatbázis azonban lehetőséget adott arra, hogy visszatérő fogyasztóikat direkt, telefonra küldött üzenet formájában is értesíthessék az éppen futó kedvezményeikről.

– Nagy problémát jelentett, hogy hogyan érjük el a vásárlóinkat gazdaságosan és hatékonyan. Erre a nehézségre jelentett nagyon jó megoldást a Telekom Virtualoso SMS szolgáltatása. mondta Tokaji László, a cég ügyvezető igazgatója.

A cég adatbázisában szereplő, közel 1100 vevőjüket rendszeresen tájékoztatják így 14 telephelyük éppen aktuális akcióikról. A szolgáltatás lehetőséget kínál szűrésre is; ezzel megoldható, hogy csak egy adott boltba visszajáróknak, vagy kifejezetten egy termék iránt érdeklődőknek küldjenek, akár személyre szabott üzeneteket. A havonta több alkalommal kiküldött SMS formátumú értesítésekkel telefonszámlájuk is csökkent, mivel megszűntek a direkt hívások költségei. A Virtualoso SMS szolgáltatás lehetőséget biztosít válaszüzenetek fogadására is: ennek köszönhetően a cég munkatársai gyorsan válaszolhatnak meg egy-egy felmerült kérdést, illetve akár a leiratkozásra is lehetősége van az ügyfélnek.

A vállalkozás felismerte, hogy nem csak reklám célra használhatja fel az üzenetküldést, de visszatérő vevőiknek születésnapi és karácsonyi SMS-sel is kedveskedhetnek.
A vásárlók visszajelzései az SMS-sel kapcsolatban abszolút pozitívak. A vevők örülnek a „személyes” megkereséseknek. – mondta a cég igazgatója.

A vállalkozás mindössze fél éve veszi igénybe a szolgáltatást, de már elmondható, hogy rendszeres vásárlóik átlagosan 20%-kal többet költenek hála annak, hogy mindig tisztában vannak az elérhető kedvezményekkel.

Információ a szolgáltatásokról: www.virtualoso.hu

Ajánlott videó

Olvasói sztorik