Belföld

Közpénzen gyógyulhattak a Duna TV vezetői

Varjasi Viktor
Varjasi Viktor

social szaki. 2010. 12. 13. 10:05

A volt elnök és gazdasági főigazgatója a cég kasszájából fizetett egy magánklinikát - állítja a Magyar Nemzet.

Cselényi László volt Duna TV-elnök és az általa kinevezett gazdasági főigazgató, Szekeres László az egyik legexkluzívabb fővárosi magánklinikától rendelt orvosi szolgáltatásokat – írja a Magyar Nemzet hétfői számában.

A három évre szóló, nyolcmillió forintos VIP-ellátásra a két vezető mellett feleségeik is jogosultak voltak. A számlát a közvagyon részét képező Duna TV kasszájából fizették – teszi hozzá a napilap.

A szolgáltatások között szerepelt, évente egyszer egy „superior” szintű menedzserszűrés, személyes asszisztens és szükség esetén VIP-szoba is.

Ókovács Szilveszter, a Duna TV új vezérigazgatója, a Magyar Nemzetnek azt mondta, hogy az átadás-átvételnél nem találkozott a Szekeres László által aláírt szerződéssel, és arról a gazdasági igazgató sem beszélt neki.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Németh Sándor: Előfordult, hogy a szocialisták zsaroltak

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.