Belföld

Noreg Margaréta: Nagyobb biztonság és átláthatóbb rendszer csökkenő költségek mellett

Magyarországon az elmúlt egy-két évben a megváltozott gazdasági helyzet, illetve a jogszabályi változások miatt is egyre több vállalat figyel oda az információ biztonságára és mind többen kezdik alkalmazni a nyilvános kulcsú infrastruktúrára alapozott biztonsági megoldásokat. Egy jól kiépített PKI rendszer azonban önmagában nem elegendő: az infrastruktúra iparági és törvényi szabályoknak megfelelő üzemeltetetése jelentős kihívások elé állítja az ügyfelek IT-biztonsági szakértőit. A Noreg Kft. erre a piaci kihívásra ad választ saját fejlesztésű Margaréta kártyamenedzsment rendszerével, amely nem csak automatizálja – a hibalehetőségeket rejtő – manuális folyamatokat, de segítségével a legszigorúbb compliance előírásoknak megfelelően üzemeltethető a rendszer.

Röviden a PKI rendszerek előnyéről

A PKI napjainkban már kiforrott, egyre szélesebb körben alkalmazott stabil technológia, alkalmazható például a tranzakciók és dokumentumok elektronikus aláírására, illetve a felhasználók és az alkalmazói rendszerek megbízható azonosítására. Mindez a kritikus fontosságú vállalati adatok nagyfokú biztonságát jelenti relatív alacsony költségszint mellett, ami napjainkban kiemelt szempont a vállalatok számára.

A Noreg Margaréta kártyamenedzsment rendszer előnyei:



  • Magas szintű kártyaigénylési, visszavonási illetve felfüggesztési folyamatokat biztosít
  • Kártya rendszerbe vételétől, a kibocsátásig, a profilok kezelésétől, a riportok készítéséig minden funkciót biztosít, amelyre egy nagyvállalati környezetben szükség van
  • Fizikailag kiterjedt nagy felhasználói bázissal is hatékony kulcshordozó üzemeltetést tesz lehetővé
  • Az alkalmazás böngészőből is elérhető, nincs szükség külön telepítésre
  • A rendszer moduláris felépítésű, robusztus, ugyanakkor rugalmas
  • A Margaréta kezelőfelülete magyar nyelvű, de könnyen megvalósítható tetszőleges nyelvi környezetbe történő implementációja is
  • Hazai fejlesztés, ezért a hazai igényekre gyorsan reagál
  • Kiterjedt naplózási lehetőségeket nyújt a vállalat számára
  • Jól integrálható külső felhasználói adatokat kezelő/tároló megoldásokkal, például címtárakkal és IDM rendszerek-kel
  • Megfelel a CC EAL 4 biztonsági előírásoknak


  • Noreg Margaréta: Nagyobb biztonság és átláthatóbb rendszer csökkenő költségek mellett 1

    „A Noreg Margaréta kártyamenedzsment rendszerrel az erre jogosult személy perceken belül meg tudja oldani a chipkártyák módosítását vagy cseréjét, a legszigorúbb irányelvek betartása mellett is, mindent részletesen dokumentálva. Bármikor visszakereshető, ki, mikor, és milyen eszközt adott, módosított vagy vont vissza – ez jelentősen leegyszerűsíti és biztonságossá teszi a kártyák kezelését” – mondta Dr. Kőrös Zsolt, a Noreg Kft. ügyvezető igazgatója. „A Közép-magyarországi Operatív Program pályázati támogatásának hozzájárulásával fejlesztett Noreg Margarétát teljes mértékben a hazai piacra optimalizáltuk, magyar nyelvű kezelőfelülettel. Saját fejlesztésű termékünket a kereskedelmi forgalomban kapható megoldások áránál jelentősen kedvezőbb konstrukcióban kínáljuk, illetve teljes egészében az adott vállalatra szabhatjuk, a felmerülő igények alapján.

    Ebbe a körbe olyan nagyvállalatok is beletartoznak, ahol akár több ezer kártya hatékony kezelésére van igény. A kártyamenedzsment rendszer hatékony és biztonságos üzemeltetéséhez igény esetén támogatást is biztosítunk. Bár a termék jelen verziójának fejlesztését most szeptember végére fejeztük be, már több olyan ügyféllel rendelkezünk, aki jelezte az előzetes érdeklődését a rendszer bevezetésére vonatkozóan” – tette hozzá Dr. Kőrös Zsolt.


    Kártyamenedzsment: minden jól működő PKI rendszer kulcsa

    Azokban a rendszerekben, ahol sok és földrajzilag szétszórt felhasználó van, a tanúsítványok kezelése számos működési és biztonsági problémát vet fel, ami jelentős üzemeltetői és helpdesk többletmunkát jelent. Amennyiben az eszköz és tanúsítvány műveletek nincsenek egységes folyamatba szervezve, akkor az elemi műveleteket „egyenként” kell végezni, aminek magas a hibázási lehetősége. A Margaréta abban segít, hogy egy egységes menedzsment rendszer kiépítésével mind a tanúsítványok, mind a kulcstároló eszközök teljes életciklusa biztonságosan és jelentősen költséghatékonyabb módon menedzselhető legyen. A kártyák rendszerbe vételétől kezdve a kibocsátáson át, a kártyaprofil kezeléstől a riportok készítéséig a Margaréta minden funkciót biztosít, melyre egy nagyvállalati környezetben – akár több ezer kártya hatékony kezeléséhez – szükség van.

    ím>

    További információk!

    Noreg Margaréta: Nagyobb biztonság és átláthatóbb rendszer csökkenő költségek mellett 2

    Ajánlott videó

    Olvasói sztorik