Belföld

Továbblépés a mindennapokban

...ki ne ismerné az érzést... amikor az ember megvette élete első autóját, és képes volt azért felkelni éjszaka, hogy odamenjen az ablakhoz és megnézze, ott áll-e még az utcai lámpa alatt... Pedig valószínűleg semmi különös nem volt benne, nem volt tele olyan extrákkal, mint az ülésfűtés, ESP, esőszenzor, DVD, beépített navigációs rendszer és még lehetne sorolni bőven, amelyek nélkül ma már nem szívesen vásárolna senki sem autót.

Vagy ott vannak a számítógépes fejlesztések. A számítógépes játékok már a mozifilmek technikai és látványvilágát képesek hozni, nem csoda, ha egyre többen válnak szenvedélyes rabjukká.

Régebben a hétvégi hobbibarkács sem volt annyira hobbi, mint amennyire barkács. A nehéz és erőtlen kézifúróval órákig kellett szenvedni, mire megvolt pár tipli helye, a fűnyíró fűgyűjtő doboza folyton leesett, a csavarhúzó nem magától tekerte be a csavart. A ma kapható gépek ugyanazon az elven működnek ugyan, mégis sokkal könnyebb használni őket és már akkumulátorral is erősebbek, mint elavult társaik, velük öröm dolgozni és kiereszteni a gőzt az egész heti hajtás után.
Egyszerű kényelmi extrák ezek, amelyeket régen el sem tudott volna képzelni az ember, most mégis az életünk részei lettek. Ezek azok a kellemes apróságok, amelyek nélkül jól megvoltunk,…. na de ugye velük mégiscsak sokkal jobb!
Hát igen, egy férfi értékeli az ügyes technikai megoldásokat, amelyek megfogalmazzák és egyből ki is szolgálják elvárásait – ilyenkor érzi igazán, hogy fontos, hogy sokat számít. Pláne, ha valami olyasmivel találkozik, aminek létéről addig fogalma sem volt.

És ilyenkor eszébe jut: hogy is voltam meg eddig nélküle? Ami igazán telitalálat, ami igazán hiánypótló, az azonnal, szervesen beépül a mindennapjainkba. Ilyen szolgáltatás a Raiffeisen Premium Banking, melyet az Ön igényei alapján alakítottunk ki.
Eljön az Ön életében is az a pillanat, amikor igényli a megkülönböztetett kiszolgálást, amikor szeretne kiállni a sorból és időpontra érkezni banki tanácsadójához. Aki felhívja, ha mozgás van a számláján, fordul a betétje, elkészült a hitelkártyája, vagy ha van egy új befektetési lehetőség. Természetesen Ön is bármikor telefonálhat, hiszen tanácsadója megadja a mobilszámát.

Továbblépés a mindennapokban 1

Ha már nem elegendő a lakossági alapszolgáltatás, de még nem igényli a privátbanki exkluzivitást, válassza a Raiffeisen Premium Banking szolgáltatást. Premium ügyfélként személyes tanácsadója segít eligazodni a pénzügyek világában, legyen szó a legegyszerűbb dolgoktól a legbonyolultabbakig és mindemellett életciklusához igazodó pénzügyi tervet is készít anyagi biztonságának megteremtése érdekében. Célunk az, hogy megkülönböztetett figyelmünket nap mint nap érezze, és élvezhesse az elsőbbségi bankolás minden előnyét. Raiffeisen Premium Banking: különbség jó és kiváló között.

A Premium szolgáltatás igénybevétele feltételekhez kötött, további információért látogasson el a www.raiffeisen.hu/premium oldalra, illetve időpont egyeztetés céljából hívja 24 órás ügyfélszolgálatunkat a 06-40-488-488 számon.

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.